Lucardi Juwelier Rotterdam Centrum

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster. Geen probleem om oorbellen uit verschillende vitrines voor ons te halen. Alleen bij het afrekenen zou er meer aandacht voor het Lucardi membership mogen zijn, nu werd er wel gevraagd of ik een membercode had, maar toen dat niet zo was niet gewezen op de makkelijke manier om aan te melden (wat notabene met QR code op de kassa hing) waarmee je meteen korting kan krijgen!

26 okt 2023
Nou het begon heel goed heel vriendelijk vroeg gelijk of we hulp nodig hadden, Verder ging alles normaal tot bij de kassa. Ze vroeg heb je een member nee nou netje ingevuld voor de 10% korting heel fijn altijd, alleen vroeg ze niet of het een cadeau was of iets de oorbellen zijn maar opgerold in een zakje en in een witte doos gestopt terwijl het een cadeau is en het zo niet heel leuk vind om te geven en ook geen tasje aangeboden. Maar verder vriendelijkheid was er zeker maar vond en inpakken wel belangrijk vooral al het een cadeau is verder toppieee zeker terug komen like always!!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Centrum

AK
Anja K.
Rotterdam

Evaring was goed

Ervaring was goed, behulpzaam. Moesten wel op de korting actie aangeven was niet gedaan.
23 mrt 2024
Goede hulp en kennis van het assortiment in de winkel
Snel en professioneel geholpen
9 mrt 2024
Ik werd fijn geholpen bij het kiezen van een armbandje. De gravering van de armband ging snel. Het was wel erg druk waardoor het lang duurde voordat ik geholpen kon worden. De prijzen stonden ook niet bij alle sieraden waardoor ik er veel naar moest vragen.
4 feb 2024
De servers was gewoon perfect ik heb geen opmerkingen hoofdperfect alleen Er waren alleen maar twee medewerkers dus dat ze druk was moest je toch nog eventjes wachten maar ze hadden geduld en dat vond ik heel erg goed
23 jul 2023
20 aug 2023
De klantvriendelijkheid is top. Ik werd goedd geholpen & en kreeg zelfs goed advies. De kwaliteit van de sieraden is ook geweldig, ze verkleuren amper.
19 aug 2023

Happy dochter

Me dochter van 7 is heel aardig en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van haar nieuwe oorbellen. Ze is er erg blij mee
3 jun 2023

Leuke sieraden voor boys.

Ben blij dat Lucardi ook jongens sieraden in de winkel aanbieden. Service was ook prima
De beleving en de hulp beviel goed. Meerdere maten aanwezig is wel gewenst.
Personeel was heel vriendelijk om uit te leggen hoe de membercard werkt.
28 jun 2023

Ze hadden wat ik zocht

Wat meer/uitgebreider advies m.b.t. de voorraad oorbellen boor kinderen.
27 jun 2023
Was fijn geholpen, en snel had ik mijn product al. Geen klachten verder
13 sep 2023
Ik werd goed geholpen en de medewerker zocht naar een passende maat.
Zeer behulpzame en vriendelijke verkoopster die ons geholpen heeft
27 jul 2023
Goed geholpen. Was wel weinig personeel dus moest lang wachten!
13 jan 2024
Goede, rustige verkoopster ondanks drukte in de winkel
31 aug 2023
Ik vindt het een goede zaak met goede service.