Lucardi Juwelier Rotterdam Centrum

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden263 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster. Geen probleem om oorbellen uit verschillende vitrines voor ons te halen. Alleen bij het afrekenen zou er meer aandacht voor het Lucardi membership mogen zijn, nu werd er wel gevraagd of ik een membercode had, maar toen dat niet zo was niet gewezen op de makkelijke manier om aan te melden (wat notabene met QR code op de kassa hing) waarmee je meteen korting kan krijgen!

26 okt 2023
Nou het begon heel goed heel vriendelijk vroeg gelijk of we hulp nodig hadden, Verder ging alles normaal tot bij de kassa. Ze vroeg heb je een member nee nou netje ingevuld voor de 10% korting heel fijn altijd, alleen vroeg ze niet of het een cadeau was of iets de oorbellen zijn maar opgerold in een zakje en in een witte doos gestopt terwijl het een cadeau is en het zo niet heel leuk vind om te geven en ook geen tasje aangeboden. Maar verder vriendelijkheid was er zeker maar vond en inpakken wel belangrijk vooral al het een cadeau is verder toppieee zeker terug komen like always!!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Centrum

SN
Sharon N.
Amsterdam

Top service

Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen. Ze nemen alle tijd om mij te helpen tot in het juiste product en juiste maat heb gevonden. Ik ben dik tevreden met de sieraden van lucardi en met het personeel dat er werkt
Zeer goede service en vriendelijke hulp bij het kiezen en aanpassen van de juwelen.
Zeer behulpzame werknemers ,erg vriendelijk en denken graag mee . Top !!!
Vlotte en vriendelijke bediening, daar was ik zeer content mee.
13 apr 2024
Kleinzoon goed geholpen bij het vinden van een ring.
Eerlijke verkoopster en leuke prijzen
Snel en professioneel geholpen
MV
Miep v.
Spijkenisse
7 apr 2024
Werd ontzettend leuk geholpen.
Dat de korting online ook in de winkel moet staan
9 mrt 2024
Ik werd fijn geholpen bij het kiezen van een armbandje. De gravering van de armband ging snel. Het was wel erg druk waardoor het lang duurde voordat ik geholpen kon worden. De prijzen stonden ook niet bij alle sieraden waardoor ik er veel naar moest vragen.
Samen kijken naar de juiste. Het was fijn om als klant gezien en gehoord te worden. Ik ben blij met het resultaat als klant. Ook bij het zoeken van m’n klantenkaart.
AM
Amrita M.
Rotterdam
Fijne klantgerichte service Geholpen en gehoord als klant en blij met het resultaat. Ring past perfect en ook de zoek naar klantenkaart was succesvol.
De klantvriendelijkheid is zo fijn, ik werd heel snel geholpen. Daarnaast zijn de medewerkers heel gezellig om een praatje mee te maken
Lieve behulpzame verkoper. Leuke oorbelletjes voor mijn dochtertje gevonden en kregen er zelfs een beertje bij.
3 mrt 2024

Goede professionele service

Goede rustige professionele service. Was iets langer wachten, maar werd dan ook heel goed geholpen.
AK
Anja K.
Rotterdam

Evaring was goed

Ervaring was goed, behulpzaam. Moesten wel op de korting actie aangeven was niet gedaan.
9 mrt 2024
Vriendelijke medewerksters. Geduldig. Ik ben goed geholpen. En redelijke prijs.