Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

Wat een leuke, fijne en lieve verkoopsters werken er daar! Veel geduld, goed adviezen, denken mee en hele goede service! Een maand geleden een ring besteld omdat deze niet op voorraad was. Besteld, tussentijds ben ik nog een keer gebeld om me op de hoogte te houden en dinsdag kreeg ik het telefoontje dat ik dan mijn nieuwe ring kon ophalen. Ook mijn 15 jarige zoon is heel goed geholpen met zijn aankopen. Dus top service!

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

Last minute

Ik kwam last minute binnen gelopen voor sluitingstijd en werd rustig en goed geholpen. Ik werd bij het afrekenen geattendeerd op mijn Lucardi pas voor korting. Heel blij met mijn aankoop!

Positieve review

-Vriendelijk personeel, erg klantvriendelijk - leveren mooie en goed kwaliteit producten. - nemen de tijd voor klanten - geven goed advies - snelle levering

Leuke armband.

Armband gekocht voor mijn kleindochter. Ze is er erg blij mee. Werden goed geholpen. Fijne verkoopster.
13 apr 2024
Glimlach en vakkundigheid van verkoopster.. top! En mooie uitstraling visitekaartje van lucardi

Aanbevolen

Was gezellig ondanks het ongemak van de " stadsvernieuwing ". Leuk geholpen en geadviseerd!!!
De medewerkers van Lucardi in rechterstraat in Eindhoven, ze super lief
14 apr 2024
Leuke en goeie kwaliteit armband en ring!
Snel en vriendelijk geholpen

Super goed geholpen

Top service!

10 mrt 2024

Vriendelijk personeel

Vriendelijk en deskundig personeel. Ze nam de tijd om rustig te helpen en een extra gaatje te schieten
16 mrt 2024
Leuke winkel! Kom daar al vanaf kleins af aan, Nu met met me dochter Die vind het ook super leuk

Gaatjes schieten Eindhoven

Fijne begeleiding en uitleg bij het schieten van de oorbellen. Fijne en vriendelijke dame!
17 mrt 2024
Lieve mensen met volop aandacht voor al mijn vragen(oorbellen schieten bij kind)