Lucardi Juwelier Enschede

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

22 nov 2023
Ik heb recent een prachtige ring kunnen scoren bij Lucardi. Helaas was deze te groot bij mijn partner en zijn we tetug gegaan om te ruilen. Helaas voor ons was er niet voldoende keuze uit ringen dus we hebben het retour gedaan. Voor de rest een prachtige winkel, netjes, schoon en klantvriendelijk! Ben er al jaren klant en altijd tevreden!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

3 dec 2023
Leuk personeel alleen niet vakkundig. Met ons bezig met het op maat maken gaat maar zo met andere klanten bezig Tevreden over het horloge .