dochorse.nl

1.179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.088 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

21 jan 2024

Slechte (geen) communicatie

29 dec 2023 bestelling geplaatst..nog niet ontvangen. Zelfs geen bericht dat er vetraging is opgetreden.. Slechte (geen) communicatie.

Klant draait op voor verzendkosten

Bevestiging van bestelling sturen, duidelijk communiceren en bij miscommunicatie niet de klant laten opdraaien voor de verzendkosten
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat jammer om te lezen. Je hebt ons aangegeven dat je dacht dat het pakket de volgende dag kwam in plaats van de volgende werkdag, wij hebben het pakket wel netjes zoals afspraak op de volgende werkdag geleverd. Vandaar dat het terugsturen indien gewenst op eigen kosten is.
SS
Saskia S.
Nunspeet

Slordig

Wel een vraag om feedback, maar mijn order is nog niet eens geleverd. Beetje slordig.....
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je langer hebt moeten wachten op de bestelling dan gehoopt.
21 jun 2023
Bestelling versturen zoals beloofd wordt en niet zonder bericht pas een dag later
Prijs van retour label kost 11,60€ echt overdreven! Tip gratis retour aanbieden
Slechte communicatie, geen reactie op vragen op de app of in de mail.
28 jan 2024
Er worden iedere kortingen gegeven een dag na dat ik besteld heb.
24 dec 2023
Retour zendingen worden niet verwerkt
De levering duurt wel erg lang