dochorse.nl

1.150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.884 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Nog niet geleverd en ook geen bericht of indicatie. Staat alleen in verwerking. En er wordt reclame gemaakt met voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis.
SA
Silvia A.
Tilburg
1 jan 2024
Als ik van tevoren had geweten dat ik 2 weken op een trustbit test bit moet wachten had ik hem ergens anders besteld😔
EV
Els V.
Lisse
15 nov 2023
Spullen op zondag besteld, wilde het wijzigen gelijk een mail er achter aan. Maandagochtend gelijk gebeld, afgesloten 😡. Appje gestuurd ,werd pas om 14.00 uur op gereageerd. In de loop van de ochtend mailtje dat t verstuurd was, gelijk gereageerd of ze dat konden stoppen, zo de van het versturen. Nee kon niet. Alles op 24 oktober retour gestuurd, 25 oktober aangekomen. Na 2 mails waar t geld bleef, vandaag 15 november het geld op de rekening. Nooit meer iets kopen, al is t voor niks. Ook de aanhef van het mailen, hi. Hoort niet niet proffesioneel.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, dat is niet waar wij voor staan als bedrijf. Wij hopen je in de toekomst hopelijk een betere ervaring te kunnen geven.
4 aug 2023
Ik heb al een paar keer wat besteld bij jullie en dan hebben jullie het niet op vooorraad. De vorige keer heb ik een half jaar moeten wachten op een dekje en ook een recuptex hals duurde ontzettend lang. Nu heb ik weer een bestelling gedaan, ik kreeg punt 1 geen bevestiging voor mijn bestelling, maar ook nu duurt het weer langer omdat jullie het niet op voorraad hebben. Ik krijg nu zelfs voor dat ik ook maar iets per mail van jullie gehoord heb ( ik heb inmiddels al gebeld!) de vraag om feedback te geven, dus bij deze!
3 dec 2023

Verkoopt dure producten maar neemt geen verantwoordelijkheid bij defect

Dochorse neemt geen verantwoordelijkheid voor producten die niet voldoen aan de kwaliteit. In februari 2021 heb ik een Rambo Optimo gekocht, na 2 seizoenen is de stof aan de binnenkant op de naad van de voering gescheurd. De terugkoppeling vanuit Dochorse/Horseware is het komt door ‘externe kracht’. Het is het meest gemakkelijke antwoord om een klant af te wimpelen en niet bepaald geloofwaardig aangezien het de binnenkant van de deken betreft en precies op de naad loslaat. Jammer Dochorse!
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik snap dat het vervelend is als het product niet vergoed wordt. Helaas zijn er richtlijnen en lijkt dit een defect van buitenaf. Ons excuus voor het ongemak.
17 okt 2023
Ik zou een artikel uiterlijk 10 oktober geleverd krijgen. Ik heb nu op 17 okt nog niks ontvangen, ondanks rappel. Wel al betaald.
20 okt 2023
Hi, wat jammer om te horen! Ons excuus voor de vertraging. Wij hebben je inmiddels gemaild met de verwachte levertijd.
2 okt 2023

Geen reactie

Al verschillende keren via Whatt'App contact proberen opnemen met de klantendienst maar krijg geen antwoord.
17 okt 2023
Hi, wat jammer om te horen! Ik zie hier geen geopende apps staan, heb je dit nummer gebruikt? +31(0)653340808
23 aug 2023
Prima product maar... Pakketbezorger Trunkrs verprutst de zending compleet, heeft geen idee wat er gedaan is. Bezorgd op heel ander adres. Ontvanger kon mij via Google opsporen en ik heb het zelf daar afgehaald en geretourneerd naar Dochorse. Dochorse is echter ontzettend traag (op dit moment al 2,5 week wachten) en werkt het niet af. Vlotte afwerking zou wel op z'n plaats zijn.
8 sep 2023
Hi, wat jammer om te lezen. Ons excuus voor de vervelende ervaring tijdens het afleveren van het pakket, inmiddels zie ik dat het gelukkig is opgelost.
Als jullie beloven dat een bestelling de volgende dag wordt besteld, dan moet je die belofte nakomen. En als er staat dat er een artikel wordt nageleverd, dan lever je dat artikel na en stuur je de rest direct op. Daarnaast heb ik wel 3 keer eerder geprobeerd om te bestellen, maar iedere keer lukte het niet omdat zodra ik overging naar de betaling hij stopte.
19 okt 2023
Slechte ervaring mee! Geven dubbele boodschappen bij een verkeerd zittende deken. Doen alsof ze enorm tegemoet komen maar niets is minder waar. Een korting 30 procent en heel internetwinkelend paardenfan krijgt 25. Zeggen eerst dat hij te groot is. En daarna te klein. Niets meer gehoord daarna! Ik koop er nooit meer!
20 okt 2023
Hi, wat jammer om te horen! Wij kunnen de deken helaas gebruikt niet terugnemen vandaar dat we je de optie om met extra korting de deken te kopen hebben gegeven.
11 okt 2023
Er wordt vermeld dat de bestelling de volgende dag geleverd zal worden maar dat is niet zo. Wordt er gewacht op een ander artikel dat ook besteld is kreeg ik via de mail te horen. Deellevering zou je verwachten maar helaas. Heel vervelend als je juist vanwege de snelle levering iets besteld wat je direct nodig hebt
17 okt 2023
Hi, wat jammer om te horen dat het niet naar tevredenheid is verlopen. In onze bevestigingsmail hebben wij omschreven dat we normaliter alle producten in een keer zullen verzenden, ik zie dat je bestelling inmiddels geleverd is maar in het vervolg kun je contact opnemen om een deel levering te plannen.
7 jun 2023
Bestelling geplaatst op een dinsdag, vrijdag pas bestelling ontvangen! Nochtans was alles op voorraad! 1 artikel was zelfs niet meegeleverd. Mail gestuurd, artikel toch niet op voorraad. Bedrag ging terug betaald worden. Nu 3 weken later, geen antwoord, geen betaling!
15 jun 2023
Hi Lotte, wat vervelend om te horen dat de bestelling later kwam, ik zie dat het geld inmiddels is teruggestort.

Geen juiste voorraad en geen communicatie!

Voor de zoveelste keer is er niet op voorraad wat ik besteld had en moet ik hier zelf achteraan bellen aangezien het pakje gewoon niet geleverd werd. Het zou fijn zijn als ze eens netjes de voorraad bijhouden zodat je niet keer op keer teleurgesteld word!
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik begrijp dat het erg vervelend is dat er een voorraad verschil was. Wij hopen je in de toekomst hopelijk een betere ervaring te kunnen geven.

Jullie zeggen Vandaag besteld voor 24.00 is volgende dag geleverd ….

Jullie zeggen Vandaag besteld voor 24.00 is volgende dag geleverd …. Niks van gemerkt Vorige week woensdag besteld ( 20 december) Was bedoeld als kerstcadeau Het was op voorraad stond erbij ….

Slechte service

Dochorse kan de afspraak 'morgen in huis' niet nakomen, terwijl alle artikelen voorradig waren. Na mijn bestelling heb ik hierover gemaild, ik kan echter geen contact met Dochorse krijgen.
10 nov 2023
Bestelling is niet geleverd. Probeer contact te maken via chat, telefoon en mail, maar niet te bereiken. Krijg wel verzoek om bestelling te beoordelen, dus gaat ergens iets niet goed.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, normaliter zijn wij op werkdagen van maandag tot vrijdag tussen 08.30-16.30 te bereiken voor al uw vragen.
17 jun 2023
Ruim een week geleden diverse spullen besteld. Behalve een bewijs van betaling/ factuur niks mogen ontvangen; geen track&trace, geen excuses en dus ook geen spullen.
20 jun 2023
Hi, wat jammer om te lezen dat u dit niet heeft ontvangen, inmiddels hebben we elkaar gelukkig gesproken en de levertijd doorgegeven.
Ik probeer jullie op alle mogelijke manieren te bereiken rond een retour maar jullie zijn onbereikbaar. Dit was mijn laatste bestelling bij DocHorse.
MG
Monique G.
Oisterwijk
3 aug 2023
Na 3 x mailen dat mijn pakket er nog niet is krijg ik elke keer te horen dat deze vandaag wordt geleverd. Maar nog steeds niks ontvangen
16 aug 2023
Hi Monique, wat jammer om te lezen dat je ons 1 ster geeft. Ik zie dat het pakket gelukkig 7-8 is aangekomen!