dochorse.nl

1.160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.884 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

31 dec 2023
Op tijd geleverd
13 jan 2024
Snelle service
4 jun 2023

Mailbericht korting misleidend,

5 nov 2023
Prijs was top, verzending was verder top. Dag na het verzenden binnen. Enige minpuntje en daarom 4 sterren. Ook al wist is dat de levertijd enkele dagen was, had ik het wel fijn gevonden direct na het bestellen een bestelbevestiging te ontvangen. Deze ontving ik nu nadat de bestelling verzonden was. Hierdoor heb ik toch wel getwijfeld of de bestelling goed binnen was gekomen.
25 aug 2023
Snelle levering, goede service en fijne producten. Verbeterpunt: Soms hebben jullie niet alles voorraad. En als er dan op dat moment wel een aanbieding is, dan is er geen mogelijkheid om het toch te bestellen, hetzij met latere levertijd (bij hypostore is die optie er bijvoorbeeld wel). Je loopt dan dus de korting mis die op dat moment gegeven wordt en dat is jammer.
10 jun 2023

Andere bezirgdienst

Zeer snel geleverd en producten van goede kwaliteit. Ik zou alleen aanraden om met een andere bezorgdienst samen te gaan werken. Mijn pakket is voor mijn deur op straat gezet (midden Amsterdam) terwijl ik bij hun heb aangegeven dat zij dit indien ik niet thuis ben bij mijn buurvrouw kunnen afgeven die wel thuis was!!

Prettig advies

Altijd fijn advies wanneer je belt met een vraag. Wel jammer dat de website aangeeft dat je product de volgende dag wordt bezorgd,(dit was op 21-12) maar t pakket pas op 27-12 binnenkwam. Ivm de kerstdagen snap ik de vertraging maar dit had ook nog de 22e of 23e geleverd kunnen worden
Altijd fijne service van dochorse alleen heb ik nu een bestelling waar een artikel met een langere levertijd bij zit. Ik had het wel fijn gevonden om een update van mijn bestelling te krijgen wan ik weet nu nog niet wanneer het geleverd gaat worden
17 aug 2023

Verzending

Bij het afrekenen duidelijk neerzetten met welk koeriers bedrijf verzonden word als ik aanvink post nl is beetje raar dat dit achteraf met trunkrs die bezorgen alleen in de avond niet handig op een camping staat
Goede producten en snelle levering. Aangezien ik nog nooit iets heb hoeven retourneren of problemen heb gehad met hun producten, kan ik niet zeggen of de service dan ook goed is. Vandaar niet de volle 5 sterren
22 aug 2023

Percel tracking en levering

Hallo, Ik gebruik DocHorse voor jaren en ben heel tevreden. Altijd een snele antwoord via email. Ik ben niet gek op de nieuwe ColisPrive maatschappij. 3 dagen langer dan de concurrenten and tracking niet top.
Snelle levering! Zelfs de zelfde dag nog met Black friday. Duidelijke website met ook goed zichtbaar wat de voorraad is. Enige minpunt is de vele verzendkosten dat je betaald als je artikel niet juist is...
12 mei 2023

Jammer

Ik vond het jammer dat er op de site wordt aangegeven voor 23.59u besteld volgende dag in huis en dat vervolgens niet waar wordt gemaakt, daarom een ster minder, verder was het prima!
3 mei 2023
Snelle levering. Wat ik niet waardeer zijn de stroom reclame e-mails die na de bestelling worden verstuurd terwijl er expliciet is aangegeven geen nieuwsbrieven te willen ontvangen
9 mei 2023
vroeger kon je telefonisch orders plaatsen dat kan tegenwoordig ( op vandaag na) niet Dat mis ik wel ;-) Vandaag Daniella gesproken en zij was super vriendelijk en behulpzaam
28 jul 2023
Artikel zoals beschreven! Zag er goed uit. Alleen stond in de tekst dat het de volgende dag bezorgd zou worden, maar dit was 2 dagen later pas. Dus vandaar 4 ipv 5 sterren.