dochorse.nl

1.160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.884 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

2 sep 2023
Mijn regendeken was snel geleverd. Er zaten alleen geen bilkoorden bij, terwijl dit wil bij de beschrijving vermeld staat. Deze had ik dan los moeten bijbestellen.
Prijs was prima. Bezorging in de avond erg vervelend. Geen optie voor overdag. Bovendien was verzending geannuleerd zonder tijdig bericht daarvan te krijgen.
15 aug 2023

Prima service , maar jammer van de extra aanbieding paar dagen later

Prima service , fijne deken, alleen jammer dat diezelfde deken een paar dagrn later nog 10% goedkoper blijkt te zijn .. had m nog niet eens gepast..
LN
Linda N.
Rotterda,
22 jun 2023
goede service, verzending later dan beloofd, artikel duurder dan andere aanbieder, maar verschil netjes terugbetaald en heel snel ook, super!
2 sep 2023
Bestelling en bezorging verliepen prima. Ben niet zo heel blij met het product, maar weet niet goed met wie, of hoe, ik dat kan bespreken.
21 mei 2023

Het enige wat niet klopt bij jullie is als je voor een bepaalde tijd besteld dat je de volgende dag in huis hebt en dat is niet zo
MS
5 aug 2023
Mooi assortiment vooral de dekens, soms duurt het nabestellen erg lang, of soms is het bestelde product er helemaal niet meer
5 jun 2023
Kwalitatief goede producten. Wat beter kan is de website responsive te maken, werkt niet altijd goed op verschillende devices.
28 jul 2023
Fijne webshop. alleen hebben ze helaas de slogan voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis nog nooit waar gemaakt
16 okt 2023
Goed advies ( aan de hand van een door mij gestuurde foto) over welke maat deken ik voor mijn paard moet hebben.
HV
25 mei 2023
Fijn bedrijf, goed contact zowel telefonisch als via de mail. Jammer dat ze alleen doordeweeks te bereiken zijn.
MH
30 jun 2023
Bestelling goed ontvangen. Alleen voor 22.59 uur besteld volgende dag in huis klopte in mijn geval niet.
25 mei 2023
Snelle levering, duidelijke omschrijving van het geen ik wilde bestellen en leuke kortingen
7 nov 2023

Geen onzin

Ik vind het fijn dat deze winkel alleen kwaliteitsproducten aanbiedt en geen onzinspullen.
Prima en snel verzonden. Had wel als brievenbuspakketje gemogen ipv in een grote doos.
1 aug 2023
Snelle levering, goede service en bij eventuele issues wordt het heel snel opgelost
23 aug 2023
Duidelijke webshop, snel geleverd. Jammer dat PostNL het geleverde had beschadigd
25 dec 2023
Fijn dat we goed op de hoogte werden gehouden waar het pakketje was. TOP.
De bezorging kwam een dag later dan vermeld. Verder prima!
14 jun 2023

Heel fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, levering zoals gepland, goede communicatie!