dochorse.nl

1.237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.205 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

JK
Jolanda K.
Winterswijk

Een super service!

Een super service, dat ze steeds bereid zijn om telefonisch vragen te beantwoorden. Daar wordt altijd ruim de tijd voor genomen en dat is heel fijn. De vragen beantwoorden doen ze zelfs zonder dat ze de zekerheid hebben, dat je ook werkelijk het product bij hen gaat kopen. Ik ben heel blij met Dochorse!!!
28 jun 2024
Ze hebben alles voor mijn trouwe 4-beners. Super service en snelle levering! Ze hebben verstand van de producten en geven goed advies. Zelf 6 jaar bij “de concurrent” gewerkt en lang trouwe shopper geweest daar maar ik ben overgestapt naar Dochorse omdat ze echt mee gaan met deze tijd!
I truly did not believe that the item would arrive the next day when I ordered at 23:40. It did not seem possible. But it was there exactly when they indicated. I wish other companies could live up to their promises like you did!
CD
Charlotte D.
Nederland
27 jun 2024
Snelle levering, mooie aanbiedingen. Nadat ik had gemeld dat ik niet tevreden was over houdbaarheidsdatum van een supplement, hebben ze voor een keurige oplossing gezorgd. Ik blijf er bestellen!
NL
Nurhaya L.
Bennekom

Goedkoopste vliegenuitrijdeken en snel geleverd

Qhp vliegenuitrijdeken met franjes gekocht voor 20 euro minder dan andere webshops. Ook nog veel maten op voorraad. Daardoor nog lekker kunnen genieten van het mooie weer.
Prettig snelle levering via Trunkrs. Efficiënte communicatie (niet gespamd met te veel email updates) Producten netjes verpakt.
MG
2 jul 2024

Tevreden

Bestelling snel geleverd, goede prijs. Al regelmatig iets besteld en altijd tevreden over. Zeker een betrouwbare webshop.
4 jul 2024
Er is door een fabricage fout een verkeerde maat deken geleverd en dit is super snel en netjes opgelost door Dochorse!
IB
Irana B.
Oud-Alblas
7 jul 2024

Super tevreden

De informatie over de producten is duidelijk en de site overzichtelijk. Ook de verzending verloopt vlekkeloos.

Ruime keuze in artikelen, goede prijs

Ruime keuze in artikelen, snelle levering en goede aanbiedingen! Zondagavond besteld , s’maandags al geleverd!
2 jul 2024

Superfijn!!

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering en altijd goed advies...zou je die nodig hebben
28 jun 2024
Perfecte service makkelijk te bereiken gelijk antwoord Fijne vliegendeken van Dominique
5 jul 2024
Altijd eerlijk en gedegen advies. Ook wordt er altijd met je meegedacht. Heel erg fijn!

Dochorse aanrader voor je supplementen

Altijd een diverse assortiment, snelle levering perfecte en behulpzame service
6 jul 2024
Goede service, snelle levering, producten die ik zoek en/of nodig heb.
Fantastisch bedrijf. Goede service, bezorging en kwaliteit producten
LM
Loon M.
Varsseveld
Goede producten, levering was niet volgende dag zoals ze stellen.
3 jul 2024

Horseware vliegendeken

Mooie vliegendeken, maat valt goed, omschrijving klopt helemaal
Goed en netjes verpakt, snelle levering en uitgebreid aanbod
CV
Corina v.
Molenschot
7 jul 2024

Goed assortiment

Leuke aanbiedingen, super assortiment en snelle verzending.