dochorse.nl

1.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.097 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

24 mei 2024

Grote gaten in doos pakketje

28 mei 2024

Fijne webwinkel met ruim assortiment

Ruim assortiment, veel betalingsmogelijkheden, vriendelijke klantenservice en vaak fijne kortingsacties. Helaas beloven ze wel dat wanneer je voor 23.59u besteld (en product voorradig is) je bestelling de volgende werkdag in huis is, dit is bij mij nog nooit gebeurd terwijl product wel altijd voorradig was.
9 jun 2024

Al jaren vertrouwd

Ik bestel volgens mij al bij DocHorse sinds ze begonnen zijn. Ik ben altijd tevreden met de service en wat ik geleverd krijg. Zelfs als een product bij hun ietsjes duurder is bestel ik alsnog liever bij DocHorse omdat ik weet wat ik kan verwachten en wanneer. Gewoon fijn!
28 mei 2024

Super snel in huis

Via de tel op de site bestellen was moeizaam. Dus maar op de gok besteld. En twee agen later was alles in huis en alles prima in orde. Verzenden, mails, snelheid, kwaliteit alles top.
LV
linda v.
Heerhugowaard
Snelle levering en vriendelijk geholpen via de app met de vraag wat voor stof de deken had. Alleen jammer dat je moet betalen als de deken retour gestuurd moet worden.
27 mei 2024
Er was iets mis gegaan bij de bestelling, hierdoor was de korting er niet afgegaan. Dat heb ik teruggestort gekregen. Echt heel fijn deze service.

Ruim aanbod

zeer ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit en vragen worden snel opgepakt. zeer tevreden! regelmatig goede aanbiedingen!
2 jun 2024
De ongelooflijke vlugge levering, nog nooit zo vlug onze artikels in ontvangst mogen nemen. Dank u wel hiervoor.
8 jun 2024
Goed in advies, altijd meedenken, super fijn als je ergens over wilt sparren. En vergeet de mooie prijzen niet 😁!

Had iets minder lang hoeven zoeken wanneer de plek bekend was gemaakt

De post had het pakje als afgeleverd gemeld. Moest alleen lang zoeken voordat ik het gevonden had.
Bieden enkel de betere producten en brands aan, na je bestelling steeds een zeer snelle levering.
4 jun 2024

Snelle afhandeling keurige levering

Snelle afhandeling en levering van de bestelling. Zit goed verpakt. Fijne leverancier
Goede snelle service laagste prijs voor wat ik de komende maanden moet bestellen.
JB
Joke B.
Ermelo
2 jun 2024
Alle producten zoals omschreven en keurig netjes en snel verzonden.
9 jun 2024
Bedankt voor de snelle levering en erg tevreden met het nieuwe dekje
Hele fijne site. Veel goede producten en snelle levering.
30 mei 2024
Goede uitleg op website, leuke korting. Snelle levering
Was zoals aangegeven. Op tijd geleverd, goed verpakt.
27 mei 2024
Super bedrijf en altijd snel de producten binnen
4 jun 2024
Snelle levering ,prima prijs en prima product.