dochorse.nl

1.163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.883 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Een hele fijne webshop met prettige communicatie en snelle levering. Bij mijn laatste bestelling heb ik per ongeluk een kleinere maat deken ontvangen dat de maat die ik had besteld. Dit is super netjes en snel( binnen een dag) opgelost en heb in de juiste maat ontvangen.

Betrouwbaar en snel

Duidelijke productomschrijvingen, premium segment, goede service, snelle verzending. Productassortiment zou nog groter mogen (zelfde categorien maar meer niche/premium merken) en afdeling 'nieuwe producten' op website of nieuwsbrief zou ik leuk vinden
Fijne en betrouwbare webshop die snel verzend. Echter het bedrijf ‘Trunkrs’ waarmee o.a. versturen is niet betrouwbaar, neemt niet de moeite om aan te bellen of te kijken of er iemand thuis is, en bezorgd alleen ‘s avonds.
SUPER SERVICE OVER GANS DE LIJN ! GOEIE BEGELEIDING BIJ VRAAGJES ! RUIM AANBOD EN METEEN RAP GELEVERD ! ONS ADOPTIE PAARD en VERZORGPONY HEEL BLIJ MET ALLE ARTIKELEN VAN DOCHORSE ! WE BLIJVEN TROUW AAN DOCHORSE !!!
Werd nu bezorgd met Trunks. Was niet fijn. Werd laat in de avond bezorgd en zo voor het hek gegooid. Niet eens er overheen. Dus echt super slordig!!!!!!!
CW
Coby W.
Ossendrecht
Super fijn bedrijf. Als je belt met een vraag krijg je altijd vriendelijk antwoord. En als er eens iets niet goed loopt lossen ze het snel op.
Fijne mensen die je snel helpen en goed adviseren. Spullen worden heel snel geleverd en ze hebben altijd mooie aanbiedingen. Erg tevreden.
BS
Bertine S.
Haarlemmermeer
Prima producten, maar niet kunnen omruilen is wel lastig. Je moet dan weer opnieuw bestellen, terwijl je geld nog niet terug is.
Vlotte levering. Na een vraag van mijn kant, half antwoord gekregen. Beetje jammer, had t gevoel dat ik lastig was
Artikelen worden altijd netjes ingepakt, er wordt goed advies gegeven via de telefoon en service is ook goed.
Duidelijke website met nuttige informatie. Goede service en vaak ook snelle levering.
YS
yvonne S.
eindhoven
Wederom een goede communicatie, ivm een product dat op zich laat wachten. Top!!
Super,snelle,levering , we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen
AE
Anneke E.
WOUDRICHEM
Dat wat ze zeggen ook daadwerkelijk gebeurt: De volgende dag in huis!!
LZ
Goede prijs/kwaliteit verhouding, Goede service en snelle verzending
Zeer goede service! Vandaag besteld is gegarandeerd morgen in huis!!
Ontiegelijk goede hulp! Bij twijfel staan ze altijd voor je klaar.
Goede prijs voor een mooie goeie deken. Binnen 24 uur in huis.
Goede kwaliteit producten. Snelle en adequate levering!
Heel snelle levering en goeie service, groot aanbod