sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken uitsluitend samen met geselecteerde, betrouwbare dienstverleners. Dergelijke gebeurtenissen liggen meestal buiten onze macht, helaas worden wij er ook niet altijd van op de hoogte gesteld. Team SPRINTIS
Materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit. Ingegaan op hun voorstel om een andere leverancier de kans te geven maar ook dat liep niet goed af wegens even slechte kwaliteit. Alles retourneren loop ook niet goed want ik krijg geen antwoord meer. Niet aan te raden dus !
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, het spijt ons dat de goederen niet aan uw verwachtingen voldoen. Alle producten zijn onderhevig aan kwaliteitscontrole en worden door ons gecontroleerd. Mocht er toch iets niet passen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Onze medewerker heeft u al een terugbetaling aangeboden, u hoeft de goederen niet terug te sturen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we een oplossing voor je hebben gevonden. Onze klantadviseurs staan altijd voor u klaar om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Uw SPRINTIS-team
8 aug 2023
Produkt is echt niet goed! Gelukkig was de persoon die ons heeft geholpen heel positief. We dachten dat het opgelost was, maar we blijven maar sukkelen. De lijm komt niet los van de rol. We moeten conitinu een sneetje geven met een mesje om weer verder te kunnen. De lijm is veel minder sterk dan wat gewoon waren. Jammer
14 aug 2023
Beste SPRINTIS-klant, Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met onze producten. Onze vriendelijke medewerkers van de klantenservice hebben al contact met u opgenomen om u te voorzien van instructies voor de toepassing van het product. Als u een probleem blijft houden met het artikel, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we zullen samen naar een oplossing zoeken. Team SPRINTIS
Ik moest veel extra betalen voor spoedlevering/nextday delivery. Uiteindelijk kwam het gekochte product 4 dagen te laat.Dit mag de schuld zijn van transporteur maar uiteindelijk is het gekochte product een combinatie van het product en het kunnen gebruiken
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij werken uitsluitend met geselecteerde betrouwbare verzenddienstverleners. Mocht er toch iets niet in orde zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zullen zeker een oplossing vinden. Uw SPRINTIS team
Te laat geleverd waardoor niet bruikbaar. Slechte klantenservice
Antwoord van sprintis.nl
Beste Sprintis-klant. Dit is de drukste periode van het jaar, met Black Friday, Sinterklaas en Kerst. Wij communiceren de levertijd duidelijk zichtbaar in onze webshop, bij elk product. Levertijd ca. 2-4 werkdagen. Uw bestelling is verzonden op 27 november en geleverd op 01 december. Dat is netjes volgens de aangegeven levertijd. Als u er zeker van wilt zijn dat uw bestelling de snel geleverd wordt, bieden wij ook verzending per express aan. Dan hebt u de goederen, mits op voorraad, de volgende dag in huis. Uw SPRINTIS Team
We hebben tot op heden de bestelling NOG NIET ontvangen!
Antwoord van sprintis.nl
Beste Sprintis klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben de zaak graag gecontroleerd. Helaas heeft de pakketdienst u niet aanwezig getroffen op het moment van levering. De goederen zijn daarom naar ons teruggestuurd. Wij zullen de goederen opnieuw aan u versturen. Als u nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice Uw SPRINTIS team
30 sep 2023
heb nog niks ontvangen ,dus ook geen oordeel .
4 okt 2023
Beste SPRINTIS-klant, Dank voor uw melding. Volgens onze informatie is de bestelling op 15.09.2023 om ca. 11:26u bij u geleverd. Mocht u het pakket niet hebben ontvangen, wilt u dan contact opnemen met info@sprintis.nl Uw SPRINTIS team
24 dec 2023
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze service. Neem gerust contact op met onze vriendelijke klantenadviseurs om een oplossing te vinden. Uw SPRINTIS team
23 mei 2023
31 mei 2023
Beste Sprintis klant, U hebt op 5 mei 2023 bij ons uw bestelling gedaan via onze webshop. Wij hebben u op 8 mei per mail meegedeeld dat wij de goederen niet in voorraad hadden en dat deze op 10 mei zouden binnenkomen in ons magazijn. Op 11 mei 2023 hebben wij de goederen aan u verzonden en op 13 mei zijn deze bij u geleverd. Dit betekent dat de levertijd slechts 2 dagen in beslag heeft genoemen. Verzending op 11 mei, levering op 13 mei. Zoals wij ook hebben gecommuniceerd.