sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat we u niet hebben kunnen bereiken. In de regel bellen wij alle gemiste oproepen terug, mits er een nummer in ons bestand staat. Het kan echter voorkomen dat een oproep niet wordt beantwoord. Probeer het in dat geval nog een keer. Je kunt ook altijd per e-mail contact met ons opnemen en we zullen je zo snel mogelijk antwoorden. We hopen u verder te kunnen helpen. Uw SPRINTIS Team
10 sep 2023

Niet blij met de levering van DPD

11 sep 2023
Beste SPRINTIS-klant, Als een klant niet aanwezig is op het aangegeven adres, wordt het pakket afgegeven op een afhaalpunt. Dat is helaas niet altijd in de buurt. Bij onregelmatigheden graag contact opnemen met onze Sprintis-service afdeling. Zij kunnen u informeren. Uw SPRINTIS team
31 aug 2023

Leveringsprobleem

Er stond bij pakketbedrijf DHL. Tot twee keer toe werd het pakket, ondanks aanwezigheid, niet geleverd. Er volgende een speurtocht. En wat bleek, niet DHL maar PostNL was het vervoersbedrijf. Dus moest ik het pakket gaan halen. Prima, maar er stond ook niet hij waar het pakket was!
4 sep 2023
Beste SPRINTIS-klant, het pakket is op tijd overhandigd aan het transportbedrijf. U kunt het pakket te allen tijde volgen via het toegezonden zendingsnummer. Helaas hebben wij geen invloed op de levering. U kunt echter contact opnemen met onze klantenservice en wij zullen uw zaak controleren en indien nodig doorsturen naar de verzenddienst. Onze excuses voor het ongemak. Uw SPRINTIS-team