sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Dure verzendkosten voor kleine bestellingen
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Als groothandel zijn onze verzendkosten inderdaad afgestemd op grotere bestelhoeveelheden. We willen u graag informeren dat we altijd dezelfde verzendkosten berekenen tot een bestelwaarde van 250 euro. Dit is om een eenvoudige en voorspelbare kostenstructuur voor onze klanten te garanderen. We nemen je feedback echter zeer serieus en zullen er rekening mee houden voor toekomstige verbeteringen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw SPRINTIS team
Heel hoge verzendingskosten (bijna 10 euro)voor iets dat die de gleuf van de brievenbus past. Verder wel heel blij met mijn bestelling.
Antwoord van sprintis.nl
Beste Sprintis klant, Bedankt voor je feedback! Het hoofdkantoor en magazijn van Sprintis zijn gevestigd in Würzburg, Duitsland. Doordat de goederen uit het buitenland komen worden de verzendkosten berekend naar gewicht van het pakket. In onze webshop vindt u onder "verzendkosten" een overzicht van de door ons berekende verzendkosten per gewicht. Als je nog vragen hebt, helpt ons vriendelijke team van klantadviseurs je graag verder. Uw SPRINTIS team
23 sep 2023

zilver ipv goud

Ik bestelde gouden elastieken en kreeg zilveren tot twee maal toe Bleek en code fout in jullie systeem Uiteindelijk is dat mooi opgelost
11 aug 2023
Snelheid van uitlevering door de transporteur
14 aug 2023
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij werken uitsluitend met geselecteerde, betrouwbare verzendbedrijven. Mocht er toch iets niet passen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zullen zeker een oplossing vinden. Uw SPRINTIS-team
scherpe prijs
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. Bezoek ons nog eens, we kijken ernaar uit. Uw SPRINTIS team
17 dec 2023
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, hartelijk dank voor uw feedback. Als u vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Uw SPRINTIS team