sprintis.nl- Logo - Beoordelingen

sprintis.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
sprintis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
06-11-2023 Update: de levering is inmiddels uitstekend te noemen. Mijn mail was kennelijk zoek geraakt. Nadat het gesignaleerd werd is er adequaat gehandeld tot een nalevering van ontbrekende magneten. 20-10-2023 Product is goed, magneten. Levering en contact hierover is slecht. In plaats van 100 magneet paren, zijn er 60 geleverd. Via mail wordt niet gereageerd en wordt het niet opgelost.

10 sep 2023
Pakket was verzonden met DPD. Er werd gezegd dat het pakket geleverd was, maar dit was niet het geval. Na heel wat speurwerk kwam ik er achter dat het pakket bij een ophaal punt geleverd was. Hier mocht ik helemaal heen lopen. Heb 15min moeten wachten bij het ophaal punt omdat ze het pakketje niet gevonden kregen. Kreeg tussendoor 4 keer de vraag of het wel klopte dat het pakketje geleverd was bij hun. Maar goed dat ik 4 keer ja heb gezegd...

Beoordelingen voor sprintis.nl

Als particulier.

Als particulier reeds verschill. malen Planatol-lijm besteld (als hobby boekbinder) en altijd correct en zonder problemen bij me thuis afgeleverd. En, niet te vergeten voor mijn boekbinden perfecte lijm !! Hr. dank
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Het is fijn dat onze producten aan uw behoeften voldoen. We kijken ernaar uit dat u weer bij ons bestelt! Uw SPRINTIS-team

Verzendkosten

Ondanks het .nl domein moest mijn bestelling toch uit Duitsland komen.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent. Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten weergegeven en heeft u de mogelijkheid om dit te controleren voordat u tot aankoop overgaat. Ons warenhuis bevindt zich in Duitsland en daarom verzenden we vanuit Duitsland. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw SPRINTIS-team
20 apr 2024
Netjes geleverd
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS klant, hartelijk dank voor uw mooie en goede beoordeling. Bezoek ons nog eens, we kijken ernaar uit. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige beoordeling spreekt voor zich. Hartelijk dank daarvoor en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team
9 mrt 2024
Aan komstdatum wanneer mijn pakje aan komt
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Wij werken er elke dag aan onszelf te verbeteren om de best mogelijke service mogelijke service. We zijn blij met uw positieve evaluatie. Uw SPRINTIS team
JV
Joan V.
KRUININGEN
16 mrt 2024
Correcte verzending en bezorging!
24 feb 2024
Goede service na ontbrekende ontbrekende onderdelen. Klacht serieus opgevat en snel hersteld!
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn erg blij dat de complicaties zo snel en effectief konden worden opgelost dankzij uw medewerking. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen. Onze vriendelijke klantenadviseurs zijn altijd beschikbaar om al uw vragen te beantwoorden. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede feedback! We zijn blij dat u tevreden bent. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u suggesties of verzoeken hebt. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Beste klant van SPRINTIS, Uw geweldige recensie spreekt voor zich. Hartelijk dank en bezoek ons nog eens. Uw SPRINTIS team

Snel en accuraat

Snelle levering en goed te volgen. Specificatie randbreedte van frame aangeven.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantadviseurs. Uw SPRINTIS team
Duidelijke site en correcte afhandeling
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij als u tevreden bent. Daarom breiden we ons productassortiment elke week voor u uit. Uw SPRINTIS team"
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het SPRINTIS team beantwoordt graag al uw vragen. Kom gerust nog eens langs. Uw SPRINTIS team
Antwoord van sprintis.nl
Mijn bestelling was snel en compleet verzonden, maar was niet met veel extra denken verzonden. Het lag gewoon los in het doosje, wat voor mijn bestelling niet erg was, maar kwam wel rommelig over. Vandaar 4 sterren en geen 5. Niks mis mee maar kleine ruimte voor verbetering.
Antwoord van sprintis.nl
Beste SPRINTIS-klant, Elke dag werken we eraan onszelf te verbeteren om u de best mogelijke service te kunnen bieden. Daarom zijn wij bijzonder blij met uw positieve beoordeling. Uw SPRINTIS team
28 aug 2023
Goed geholpen en geadviseerd door Paul, maar de bezorging liet er lang op zich wachten , maar op de dag van levering keurig mail met bezorgtijd
29 aug 2023
Beste SPRINTIS-klant, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Onze vriendelijke klantenadviseurs staan altijd tot uw beschikking. Wij geven deze mooie feedback graag aan u door :) Uw SPRINTIS team