VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.735 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Helaas was de rits van de parasol niet goed werkend. Ik moest daar een filmpje van maken, wat niet te doen was (om het vast te leggen) Toen moest ik eigenlijk de hoes retour doen voor beoordeling, wat ik onhandig vind/vond en er klaar mee was. dds nu sluit ik de hoes maar met een centuur. Hopelijk gaat de parasol wel lang mee.
18 apr 2024
Eerste stofzuiger sterk beschadigd. Deze vervangen voor een andere. Helaas deze ook licht beschadigd. Het aanmelden voor omruilen ging vlot en goed. Waar het aan ligt dat geheel beschadigd is weet ik niet. Lijkt mij transport.
Ja de schakelaars van diversen gereedschap apparaten heb al twee vervangende accu's mogen ontvangen nu weer een defect waar ik me niet prettig bij voelt om weer een vervangende verder tevreden
Simpele afkortzaagmachine. Geen toeters en bellen. Wel 2 extra zaagbladen. Prima voor het geld. Niet geschikt voor het betere werk. Goed voor wat klein hobby-werk.
13 apr 2024
Hete lucht pistool al 3 a 4 keer binnen 2 maanden kapot
Duurde 3 dagen deze bestelling.
GS
G S.
Andijk
19 apr 2024
18 apr 2024
24 mrt 2024
2x wat besteld en is beschadigd of krom aangekomen. Ik zou de verpakking aanpassen. Of stoppen met wellicht door gesnoven/ amateur dpd chauffeurs. De prijzen zijn aantrekkelijk, maar zo hoeft het van mij niet.
Accu's zijn snel leeg en als 1 streepje weg is heeft het bijvoorbeeld niet genoeg power meer om een haakseslijper of zelfs een hand schuurmachine rond te laten gaan.
10 mrt 2024
De verstellans van de hogedruk functioneert niet terwijl de hogedruk hulpstuk wel functioneert .nu in discussie daar een filmpje over te sturen niet prettig
Accu's 4AH zijn lang niet te bestellen. Slijpschijf veiligheids kap beter met snelspanner
30 mrt 2024
De bestelling was snel en goed en de service.de service hoog houden.
Snelle levering tegen een prima prijs
Betere en duidelijkere verzender contracteren. Eventueel met post.nl. Dat werkt veel beter.
Dozen beter sluiten zo dat er geen open dozen bezorgd worden met spullen wat ontbreek
11 feb 2024
Nalevering ontbreken goederen moeizaam
RV
René v.
Boxmeer
28 jan 2024

Trage levering

Vonroc beloofd bestelliingen snel te versturen. Bij mij was dat allerminst het geval