Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline

Malafide

Dit bedrijf levert het bestelde (en betaalde) product niet. En reageert ook niet op mails. Niets bestellen bij deze (wat mij betreft) malafide club.
Antwoord van Bouwonline.com
Beste meneer H Kimmel, Helaas was uw pakketje met schroeven kwijtgeraakt. Dit wisten wij helaas niet en kwamen we pas achter toen u uw review online zette. U heeft ons ook geen e-mail gestuurd, terwijl u dat wel zegt. Erg jammer dat u gelijk een 1 sterren review plaatst in plaat van even contact met ons op te nemen. Dan hadden we natuurlijk gelijk nog een doosje met schroeven opgestuurd. Termen zoals malafide bedrijf vind ik ook een beetje ongepast. Uw schroeven komen zoals u weet vandaag bij u aan, wij lossen namelijk altijd alles op, maar dan moeten wij wel weten wat er precies aan de hand is. Fouten worden overal gemaakt, pakketjes raken wel eens kwijt, maar het is dan altijd slim om het desbetreffende bedrijf even te contacteren, iets wat u blijkbaar niet doet. Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
Afschuwelijk
Antwoord van Bouwonline.com
Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles bevallen is. Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
Anders voordoen dan ze zijn
Antwoord van Bouwonline.com
Beste meneer van de Haar van de firma VanDeHaarBouw, De review die u plaatst heeft helaas 0 context, vandaar dat ik u even opbelde. U geeft aan dat u vindt dat wij ons anders voordoen, omdat wij adverteren met 50 afhaalvestigingen en dat u vindt dat het lijkt alsof dat allemaal BouwOnline vestigingen zijn. Dit zijn ook inderdaad vestigingen van leveranciers van ons. Ik moet eerlijk bekennen dat ik uw uitleg aan de telefoon nog steeds niet helemaal begrijp. Wat is er verkeerd aan dat wij goed samenwerken met leveranciers dat zelfs klanten van BouwOnline daar spullen kunnen afhalen? Dit lijkt mij juist iets positiefs. U geeft ook aan dat u gewoon even deze review plaatste, omdat u daar een e-mail over kreeg. Blijft jammer dat u wel 5 positieve dingen meemaakt met uw bestelling, maar een review plaatste over 1 negatief iets, wat ook nog eens uw persoonlijke mening is. Ik was wel blij om te horen dat uw bestelde producten zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
gewoon goed en snel
Ik ging mijn bestelling ophalen om plusminus 12.30 , dat kan pas om 13.30 zei een medewerker ,toch genegen om mij te helpen vroeg hij om de bon die heb ik niet gekregen maar voor de zekerheid had ík de betaling afgedrukt en meegenomen anders had ik nog een keer moeten rijden.Het personeel administratief doet niet wat het moet doen.
7 apr 2024
Super fijn bedrijf met goede prijzen en een uitstekende en snelle klantenservice, dikke pluim
Antwoord van Bouwonline.com
Beste Stef, Bedankt voor de mooie review, wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
FG
frans g.
Swifterbant
vriendelijke mensen en goed materiaal

Kaput items

Een paar van de items die ik ontving waren beschadigd, de chauffeur zei dat ze ze zouden vervangen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd. Ik heb hierover verschillende keren gemaild, maar niemand antwoordde mij.
31 mrt 2024
Snel bezorgd
Prima product, voldoet volledig aan de verwachtingen.
JK
jan k.
zeeland
23 mrt 2024

communicatie

geen reactie gehad op de mail die ik heb gestuurd naar het mail adres wat vermeld stond op de site. krijg nu een beoordeling die ook gaat over de levering maar die heeft nog niet plaats gevonden.