Bouwonline.com

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.830 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

Vriendelijk contact, lekker meedenken en snel geregeld! Ben meer dan tevreden

Op website staat Portugal.......

Op website stond Nederland, Belgie, Spanje & Portugal vermeldt.
Goede ervaring
Er wordt gevraagd of je een andere bezorgdag wil die heb ik gekozen, komende vrijdag maar wat schetst mijn verbazing op dinsdag wordt het pakket al aangeboden
GS
Geert S.
Meerssen
Conform verwachting en snelle levering

SLECHT, SLECHT, SLECHT en nog eens SLECHT

Er is 3x telefonisch bevestigd dat 19-01-2024 geleverd zou worden! 1e keer: wo 17-011-2024 -> er wordt de 19e geleverd! 2e keer: do 18-11-2024-> er wordt geleverd tussen 14:00 en 15:00 uur 3e keer: vr 19-11-2024-> er is vertraging, er wordt geleverd tussen 16:00 en 17:30 uur. Om 17:55 krijg ik een SMS van Pontmeyer, waar ik helemaal geen zaken mee doe, een SMS dat ze maandag gaan leveren. Vervolgens is niemand meer bereikbaar. Waardeloos, en ik moet op het laatste moment werklui afzeggen die ik voor morgen geregeld had. WAAAARDELOOOS!
Keurige afhandeling van de bestelling geleverd op voorkeursdatum. Bezorger uiterst vriendelijk en behulpzaam.
18 jan 2024
snelle keurige levering
14 jan 2024
denken mee, flexibel

Perfect

Snel en goede levering
Ik kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Ook goed advies mbt behandelen van het hout.
Zeer vriendelijke en meedenkende mannen. Verstand van waar ze mee bezig zijn!
Bad transportation service (third party) and useless customer service
Goede en snelle service.
Heb een bestelling geplaatst en 2 dagen later alles netjes ontvangen. Helemaal Top!!

Bestelling en aanbod komen niet overeen

Ik heb online een bestelling geplaatst, krijg netjes een bevestiging en een mail dat de bestelling klaar ligt. Wanneer ik deze op ga halen blijkt er niets klaar te liggen en heeft men de bestelde producten zelfs niet in het assortiment.