Bouwonline.com

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.830 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

24 nov 2023
Super service Hout later geleverd bij bouwonline maar dezelfde dag nog bezorgd
24 nov 2023

Goeie service, uitstekende prijs.

Goeie service, actief bellen, meedenken voor een uitstekende prijs. Ik raad op basis van deze ervaring iedereen aan jullie service te gebruiken. Dank!
22 nov 2023
18 nov 2023
De afspraak van levering en de communicatie.
BV
Bart V.
Haarlem
17 nov 2023
Goed produkt, snelle levering en heldere communicatie
17 nov 2023
15 nov 2023
10 nov 2023
RH
Richard H.
Medemblik
9 nov 2023
Zeer goede prijs en zeer snel geleverd
8 nov 2023
27 okt 2023

Ervaringen tav bestellen en leveren

Duidelijke website, prettig telefonisch contact over bestelprocedure en hoe de benodigde zaag delen aangegeven moesten worden. Daarnaast nog gebeld door Bouwonline met hoe het precies zat tav het benodigde zagen. Snelle levering
22 okt 2023
Goed snel contact en volop medewerking bij oplossen vragen/knelpunten!
19 okt 2023
18 okt 2023
Makkelijk je bestelling plaatsen en direct daarna een zaagschema opsturen om alles netjes op maat te laten maken. Vooraf een berichtje mbt de levering, en klaar.
16 okt 2023
Goed assortiment. Uitstekende klantenservice. Jammer dat er weinig afhaal locaties zijn.
14 okt 2023
De goede communicatie. Meehelpen op tijd bezorgen.
RK
R.A K.
Lage Zwaluwe
13 okt 2023

Jammer!...Er wordt geadverteerd dat er 50…

Er wordt geadverteerd dat er 50 vestigingen door het hele land zijn, echter als je een plaat Promatect nodig hebt, kun je deze alléén in Zeewolde of Utrecht ophalen. Neem dan een voorbeeld aan Lobouw uit Dordrecht; Zij hebben ook een vestiging in Bergen op Zoom en lieten (voor 29,-euro minder per plaat) één plaat naar Dordrecht transporteren omdat dit voor mij makkelijker was om op te halen....Dat is nog eens een fantastische service! Echter het geld van mijn geannuleerde bestelling was snel terug geboekt. Dat was dan het enige pluspunt.
11 okt 2023