Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

Kaput items

Een paar van de items die ik ontving waren beschadigd, de chauffeur zei dat ze ze zouden vervangen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd. Ik heb hierover verschillende keren gemaild, maar niemand antwoordde mij.

Malafide

Dit bedrijf levert het bestelde (en betaalde) product niet. En reageert ook niet op mails. Niets bestellen bij deze (wat mij betreft) malafide club.
Antwoord van Bouwonline.com
Beste meneer H Kimmel, Helaas was uw pakketje met schroeven kwijtgeraakt. Dit wisten wij helaas niet en kwamen we pas achter toen u uw review online zette. U heeft ons ook geen e-mail gestuurd, terwijl u dat wel zegt. Erg jammer dat u gelijk een 1 sterren review plaatst in plaat van even contact met ons op te nemen. Dan hadden we natuurlijk gelijk nog een doosje met schroeven opgestuurd. Termen zoals malafide bedrijf vind ik ook een beetje ongepast. Uw schroeven komen zoals u weet vandaag bij u aan, wij lossen namelijk altijd alles op, maar dan moeten wij wel weten wat er precies aan de hand is. Fouten worden overal gemaakt, pakketjes raken wel eens kwijt, maar het is dan altijd slim om het desbetreffende bedrijf even te contacteren, iets wat u blijkbaar niet doet. Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
Anders voordoen dan ze zijn
Antwoord van Bouwonline.com
Beste meneer van de Haar van de firma VanDeHaarBouw, De review die u plaatst heeft helaas 0 context, vandaar dat ik u even opbelde. U geeft aan dat u vindt dat wij ons anders voordoen, omdat wij adverteren met 50 afhaalvestigingen en dat u vindt dat het lijkt alsof dat allemaal BouwOnline vestigingen zijn. Dit zijn ook inderdaad vestigingen van leveranciers van ons. Ik moet eerlijk bekennen dat ik uw uitleg aan de telefoon nog steeds niet helemaal begrijp. Wat is er verkeerd aan dat wij goed samenwerken met leveranciers dat zelfs klanten van BouwOnline daar spullen kunnen afhalen? Dit lijkt mij juist iets positiefs. U geeft ook aan dat u gewoon even deze review plaatste, omdat u daar een e-mail over kreeg. Blijft jammer dat u wel 5 positieve dingen meemaakt met uw bestelling, maar een review plaatste over 1 negatief iets, wat ook nog eens uw persoonlijke mening is. Ik was wel blij om te horen dat uw bestelde producten zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Wisse BouwOnline
Afschuwelijk
1- Niet complete levering 2- zonder kennisgeving sturen vervangende product. 3- Slechte comunicatie, reageren niet voor mailberichten en contakt verzoeken.

Op website staat Portugal.......

Op website stond Nederland, Belgie, Spanje & Portugal vermeldt.

SLECHT, SLECHT, SLECHT en nog eens SLECHT

Er is 3x telefonisch bevestigd dat 19-01-2024 geleverd zou worden! 1e keer: wo 17-011-2024 -> er wordt de 19e geleverd! 2e keer: do 18-11-2024-> er wordt geleverd tussen 14:00 en 15:00 uur 3e keer: vr 19-11-2024-> er is vertraging, er wordt geleverd tussen 16:00 en 17:30 uur. Om 17:55 krijg ik een SMS van Pontmeyer, waar ik helemaal geen zaken mee doe, een SMS dat ze maandag gaan leveren. Vervolgens is niemand meer bereikbaar. Waardeloos, en ik moet op het laatste moment werklui afzeggen die ik voor morgen geregeld had. WAAAARDELOOOS!
19 okt 2023
RK
R.A K.
Lage Zwaluwe
13 okt 2023

Jammer!...Er wordt geadverteerd dat er 50…

Er wordt geadverteerd dat er 50 vestigingen door het hele land zijn, echter als je een plaat Promatect nodig hebt, kun je deze alléén in Zeewolde of Utrecht ophalen. Neem dan een voorbeeld aan Lobouw uit Dordrecht; Zij hebben ook een vestiging in Bergen op Zoom en lieten (voor 29,-euro minder per plaat) één plaat naar Dordrecht transporteren omdat dit voor mij makkelijker was om op te halen....Dat is nog eens een fantastische service! Echter het geld van mijn geannuleerde bestelling was snel terug geboekt. Dat was dan het enige pluspunt.
26 jul 2023

Bestel systeem werkt niet goed.

1 enkele betonbalk besteld via de website inclusief transportkosten en deze betaald via ideal. Ik kreeg eerst een bevestiging van mijn order. en kreeg daarop een mail dat het product alleen geleverd kan worden in combinatie met andere producten. Schriftelijk en telefonisch verzocht het betaalde bedrag dan weer over te maken naar mijn rekening. Tja.. tot op heden nog niet terug gekregen.
15 jul 2023

1,5 dag na bestelling pas reactie…

1,5 dag na bestelling pas reactie gekregen, daarna materiaal opgehaald, De metselcement oud en met brokken erin Dit niet geaccepteerd, pontmeyer zou snel andere verzorgen, Word nu waarschijnlijk pas maandag ter beschikking gesteld Zeer slecht allemaal!!!
18 jul 2023
Bij het artikel staat een levertijd van 1-5 werkdagen, 5 werkdagen later krijg ik pas na navragen bericht dat het product pas na 7 werkdagen bij Bouwonline zelf binnen gaat komen. Dan praten we al over 8 werkdagen en mogelijk zelfs 9.
25 mei 2023
Onduidelijk qua verzendkosten en locatie waar je kunt afhalen. Kan veel transparanter en simpeler. Nu probeer ik een rit van den haag in te plannen. Had andere oplossing in de buurt gekocht als ik dat had geweten
26 sep 2023
Bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging, ook niet na te hebben gebeld. Zou worden uitgezocht maar na 6 uur nog niets gehoord.
26 aug 2023
Zou maandag kunnen worden opgehaald. 24-uur later blijkt dat het pas woensdag klaar zal zijn.
16 aug 2023

2 dagen na bestellen nog niets gehoord…

2 dagen na bestellen nog niets gehoord of gezien over bevestiging, levering enz.
2 aug 2023
Zorgen dat de chauffeur mijn pionnen ter waarde van 60 euro niet kapot rijd
19 aug 2023
Bestelling is niet bezorgd. En heb ook geen mail gehad dat het verzonden is
Bad transportation service (third party) and useless customer service
21 sep 2023
levering nog steeds niet geleverd en geen reactie ontvangen