Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

communicatie

geen reactie gehad op de mail die ik heb gestuurd naar het mail adres wat vermeld stond op de site. krijg nu een beoordeling die ook gaat over de levering maar die heeft nog niet plaats gevonden.
Ik krijg wel verzoek om Bouwonline te beoordelen terwijl ik na mijn order en betaling nog niks heb vernomen. Dus beetje te voorbarig om nu al beoordeling te vragen.

info afh. locatie

Niet duidelijk betr. afhaal locatie bij bestelling dat is mij in ieder geval overkomen. Prima product, perfect verpakt, en een scherpe prijs.
Er wordt gevraagd of je een andere bezorgdag wil die heb ik gekozen, komende vrijdag maar wat schetst mijn verbazing op dinsdag wordt het pakket al aangeboden
16 aug 2023

Levertermijn informatie website onduidelijk

De levertermijn informatie op de website is onduidelijk en geeft een interpreteerbare verwachting. Er staat 3-8 werkdagen voor bezorging. Maar als je kiest voor afhalen suggereert het zelf in kunnen vullen van een afhaaldatum dat je je product met 24 uur kunt afhalen. Dit is onwaar. De 3-8 werkdagen geldt ook voor afhalen. Dus bouwonline blokkeer de door klant zelf in te vullen afhaal data als dit niet mogelijk is en pas de groene tekst op de website aan, zodat ook duidelijk is dat afhalen minimaal 3 dagen duurt. Voor mij als klant moet ik nl een aanhanger huren (dus plannen) met een juiste verwachting.
24 aug 2023
Terug koppeling bij leverproblemen, cq leverfouten. Moesten lang wachten op kantenlak waarvan de foute kleur was geleverd. Uiteindelijk nadat de bouw stop dreigde te lopen hebben we de juiste kleur zelf bij de fabrikant op moeten halen om dit te vermijden.
TS
Tjapko S.
Blaricum
30 jul 2023
Administratief klopt het niet helemaal en begrijpend lezen ook niet top zaag maten opgeven met simpele gegevens moet je 2 × doen bijv. beeld 5 x 200 x 1220 mm uit een plaat van 3050 x 1220 is moeilijk
13 sep 2023
Plaat beschadigd. Niet geleverd op aangegeven tijdstip.
15 nov 2023
22 jul 2023