street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

934 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

19 okt 2023
Goede correspondentie over het volgen van het pakket
MS
17 okt 2023
Goed kwaliteit van de trui. Een min point is dat het erg groot is dan de aanduidend maten. Ik had een maat kleiner besteld maar had twee maten kleiner moeten bestellen. Wel vlug bezorging!
17 okt 2023
Hallo beste Street One klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
WV

Tevreden

Tevrede. Hoe t loopt.
Correct
17 okt 2023
Ik kan me niet aanmelden, terwijl ik al geregistreerd ben . Hierdoor kan ik geen favorieten opslaan. Heel vervelend
17 okt 2023
Hallo beste Street One / CECIL klant, bedankt voor uw review. Mijn excuses voor het ongemak. Gelieve uw browsegeschiedenis en cache te wissen. Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze vriendelijke medewerkers helpen u graag verder. Prettige dag verder. Vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
17 okt 2023
Nette en snelle verzending.
Snelle levering.
IR
Ingrid R.
Heerlen

Mooie rok

Erg mooie lange rok. Erg mooie kleuren. Lengte had nog iets langer mogen zijn. Maat XS klopte voor mij.
16 okt 2023
Goed verpakt. Netjes bezorgd. Jammer, was te ruim. Makkelijk teruggestuurd.
16 okt 2023
Fijne snelle levering mooie betaalbare kleding. Blij mee!
16 okt 2023
De grote keuze. Een levering uitstellen aan de hand van het ordernummer, bv 3 dagen later, zo fijn zijn.
16 okt 2023
Hallo beste Street One klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team

Goede kwaliteit kleding

kleding goede kwaliteit, snelle levering, geen minpunten
Alles
JH
Janny H.
Sappemeer
16 okt 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor je beoordeling. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Jouw positieve feedback is erg waardevol voor ons. We hopen dat we je kunnen blijven inspireren bij je volgende aankoop. Als je ons opnieuw beoordeelt, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw Street One Service Team