street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

24 jun 2023
10 mei 2023
12 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. Herzliche Grüße Ihr Street One Kundenservice Original E-Mail ------------------ miabeulen@gmail.com miabeulen@gmail.com Bewertung 4 Koop graag bij Street Koop graag bij Street One omdat de maten voor mij redelijk goed kloppen. Broeken en jeans zijn altijd van hetzelfde model en typenummer dan weet ik bijna zeker dat het past. tops moeten altijd met een elastische zoom zijn omdat ik een scoliose heb. bij de laatste zending was een shirtblouse zonder elastische zoom terwijl het wel in de beschrijving stond. Heel jammer. Vandaar 4 sterren Aktueller Kommentar von miabeulen@gmail.com, 10/05/2023 12:55 Bewertungsdetails Erstellt am 10/05/2023 12:55 Bearbeitet am Kanal street-one.nl Referenz 29166359 Transaktionsdatum Event
28 mei 2023

Goed nagedacht over de verpakking

Geweldig die zak waarin het is geleverd. Is meteen ook geregeld dat je het ermee retour kunt sturen zonder dat je plakband noddig hebt om t dicht te maken. Er zit al een plakband in. Was echter fijn geweest als de foto op de website meer detail had gehad, want dan had ik iets anders besteld. Nu heb dus gebruik gemaakt van die handige retourzak.
Antwoord van street-one.nl
Hallo Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
JW
jeannette w.
wilhelminadorp
7 okt 2023

Aanrader

Kwalitatief goede producten voor schappelijke prijzen. Aangeven welk model broek bij lichaamsbouw past. Ik ben vrij tenger van bouw en niet zo groot, het is steeds zoeken naar het type broek (naam) dat bij mij past. Ik vind het zonde van het versturen/terugzenden van producten die niet passen met het oog op milieu.
3 aug 2023

Uit brievenbus….

Snelle levering,mooie kwaliteit polo’s,goede duidelijke website maar jammer dat de post ( tot 2 x toe ) het in de brievenbus propt terwijl het om een pakketje gaat. Mijn moeder van 83 moest er iemand bij halen om het samen uit brievenbus te peuteren. Graag twee polo’s in plat doosje doen !
3 aug 2023
Hallo beste Street One klant, allereerst willen wij u bedanken voor uw review. Het spijt ons dat u reden heeft om te klagen over de levering door PostNL. Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Wij hebben de zaak doorgegeven aan PostNL en hopen dat dit u niet afschrikt en dat wij u snel weer in onze winkel mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team.
26 jun 2023

Prima shirt

Shirtjes zitten lekker, heb er drie bijbesteld in verschillende kleuren en zijn niet zweterig. Hou er alleen wel rekening mee dat ze ietsje krimpen in breedte en lengte. Ik vond dat niet storend. Ik heb ze op een wolwasprogramma gewassen. Kortom leuke shirtjes voor redelijk bedrag.
26 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team.
9 jun 2023

Snelle en nette levering

De producten die ik had besteld had ik in no time in huis. Helaas paste enkele kledingstukken niet en die gingen dan ook retour. Deze waren ook erg snel verwerkt en van het te betalen bedrag afgehaald. Maar echt, hele leuke kleding, snelle levering en ook alles netjes verpakt!
30 jun 2023
Ik had een probleempje met de levering, mijn pakketje was bezorgd bij de buren, maar er stond niet bij welke buren. Na een aantal pogingen te hebben gedaan gaf ik het op en mailde ik Street one. Binnen notime had ik antwoord en kon ik mijn pakje ophalen. Wat een service!!
5 mei 2023

Street one

Bestelling loopt vlot alleen de bezorg dienst kan je niet van op aan, ze zeggen we komen die en die dag en wachten die bezorg dag krijg je een bericht , we komen de volgende dag , toch wel vervelend. Je wil toch niet altijd de buren er mee op zadelen met jouw pakketjes.
13 sep 2023

Prima product maar wel een foutieve aflevering.

Vlotte verzending maar foutieve aflevering (door bezorgdienst, niet zo goed voor imago van Street One). Helaas reageerde Street One (nog) niet op mijn bericht daarvover. Na enkele dagen, verkeerde bezorging, zelf opgelost. De gekochte producten zijn overigens prima.
13 sep 2023
Hallo beste Street One klant, allereerst willen wij u bedanken voor uw review. Het spijt ons dat u reden heeft om te klagen over de levering door PostNL. Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Helaas hebben wij geen e-mail van u ontvangen, dus mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u uw verzoek nogmaals naar ons te sturen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team.
2 okt 2023
Bestel al jaren kleding van street one en nooit geen problemen.Snelle levering en als er een retour is wordt het bedrag ook snel weer teruggestort. Goede kwaliteit van de kleding en wordt altijd goed verpakt en keurig aangeleverd door Post. NL. Geen aanmerkingen.
27 mei 2023
In de collectie meer gebruik maken van natuurlijke stoffen. Er zijn nog best veel artikelen van polyester. Ook meer verschillende printjes toepassen. Nu worden printjes te vaak gebruikt bijv in shirts, blouses en jurken, wat meer diversiteit is erg welkom.
1 jun 2023
Geachte Street One-klant, bedankt voor uw beoordeling. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben we ze doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijke groet, uw Street One-serviceteam
27 sep 2023
Snelle bezorging, toen ik het terugstuurde, snel geld weer terug! Hele leuke mode, kijk wel vaak op de site. Winkel op Texel vind ik helemaal te gek! Zijn er niet meer van deze winkels? Wel vaak aan de grote kant, soms moet je een maatje minder nemen!
28 sep 2023
Hallo beste Street One klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
3 sep 2023
Zeer tevreden over street one, kleding is mooi en de maat die ik moet hebben klopt bijna altijd. Snelle levering en retour geld krijg je snel weer terug. Ik koop regelmatig bij street one en ben tot nu toe zeer tevreden en blij. Helga
3 jun 2023

Mooie kleding

Duidelijk website, mooie kleding van prima kwaliteit, nette bezorging en meerdere betalingsmogelijkheden. Het is niet altijd duidelijk op welke dag en in welk tijdsvak de bestelling wordt bezorgd, maar dit kan ook aan PostNL liggen.
3 jun 2023
TK
T K.
De Krim
20 jul 2023

Goede ervaring met Street one.

Beter? Ik zou niet weten wat. De retour ging super en telefonisch contact ook en de punten/ korting werden overgezet naar het omgeruilde product,*(2 mooie shirts) dat nu naar wens is. En snel verzonden Street one dankjewel.
11 jun 2023
Mooie en leuke kleding. Goede service. En als een maat niet past, kan je het op de kosten van Street one terug sturen en een andere maat laten bezorgen. Veel leuke afgeprijsde kleding. Hele goede service en geen verzendkosten.
JH
Janny H.
Sappemeer
4 jul 2023
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Streetone. Mooie producten en een snelle levering. Helaas valt de kleding de laatste tijd erg ruim. Ook moet ik nog steeds de irritante harde labels uit de shirts en truien knippen.
4 jul 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
5 jun 2023
Jullie konden er niks aan doen Maar de post had er drie dagen gezegd dat het zou komen maar was pas laat in de middag op zaterdag normaal maak het niet zoveel uit maar had het wilen aandoen op zaterdag voor het feest
5 jun 2023
17 aug 2023
Keurig en in een zeer korte tijd afgeleverd. Indien het door de brievenbus kan, als je bv net niet thuis bent, geen probleem. Je ontvangt keurig een e-mail dat het pakketje op je huisadres bezorgd is.