street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
street-one.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij street-one.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor street-one.nl

2.304 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 aug. 2022
Ik durfde in eerste instantie vanwege slechte reviews hier niet te bestellen. Tot ik las dat een andere grote kledingwebshop hier net zo slecht werd beoordeeld, terwijl ik daar al meer dan 10 jaar zonder problemen heel vaak heb besteld. Tja, toen durfde ik het hier ook wel aan. Alles verliep naar wens. Mijn bestelling werd op de aangegeven dag bezorgd. Eén item retour gestuurd en binnen 4 dagen was geld teruggestort. De kleding vind ik erg mooi en is van goede kwaliteit. Ben zeer tevreden en zal hier zeker vaker bestellen.

27 jul. 2022
Doorgaans gaat alles goed, mist alleen nu een t-shirt in de gehele retourbestelling omdat het voor street one moeilijk was om 20% te verrekenen op een lopende bestelling. Oh ja, excuus was binnen 24 uur, maar de hele bestelling was nog niet eens geleverd aan mij! Ik heb dus deze bestelling geheel retour gestuurd en alles maar opnieuw besteld, wat meer kost en wat zoals nu problemen oplevert! Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, en zoals nu problemen oplevert?

Beoordelingen voor street-one.nl

Mooie en kwalitatief goede mode, eerlijke beschrijving van het artikel met een indicatie van pasvorm, de mogelijkheid tot achteraf betalen, snelle levering, kortom mijn lievelings online-shop. Omdat een fysieke winkel niet in de buurt is met een zo uitgebreid assortiment.
Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit prijs verhouding. Alle 8 stuks pasten perfect! Dus niks hoeven terugsturen. Goede pasvorm mooie kleuren. Voor mij Street-One op nummer One!🥰
Zijn telefonisch bereikbaar als er iets is en lossen probleem op. Gaan goed om met klacht. Levering gaat goed en retour sturen ook. Ik ervaar street one als betrouwbaar en bereikbaar.
Antwoord van street-one.nl
Hello dear Street One customer, thank you for your review. We are always happy when our customers are satisfied. We look forward to welcoming you back to our online shop. Kind regards Your Street One Service Team
Vind het minder dat de broeken, opgetrokken verpakt worden. Hierdoor zijn de broekspijpen verfrommeld, waardoor je geen mooi beeld van de broek hebt.
8 jan. 2023
Besteling was snel! Alleen de artikelen qua kleur kunnen echt beter! De trui was baby blauw ipv fel blauw en t shirt idem. Deze teruggestuurd!
9 jan. 2023
Hello dear Street One customer, thank you for your feedback and for taking the time to share your comments with us. Suggestions and reactions from our customers enable us to constantly improve our product range and customer service in order to meet your wishes and better suit your ideas and needs. Therefore, please do not hesitate to continue to share your comments and suggestions with us. Kind regards Your Street One Service Team
3 jan. 2023
Ik ben blij met streetone. Minpuntje is dat de art. de laatste tijd erg ruim en groter uitvallen. Daardoor moet ik vaker iets retour sturen.
5 jan. 2023
Hello dear Street One customer, thank you for your review. You will find a description of the fit under our item images. Alternatively, you can find our "Fit Guide" on our website www.street-one.de. This contains a clothing table, which offers you the possibility to determine your size based on your measurements. Kind regards Your Street One Service Team
15 jan. 2023
Groot assortiment, goed werkende website en scherpe prijzen. Zeer snelle bezorging. Eventuele retourzendingen is ook geen gedoe.
Overzichtelijk site, veel keus, zeer goede kwaliteit, snelle levering, snelle afhandeling van creditnota’s.
Goede foto’s en omschrijving. Beter doen: laat de modellen gewoon staan, niet in vreemde poses
Snelle levering en de sweaters zijn prachtig van kwaliteit! De maat is ook goed, dus blij mee
16 jan. 2023
Er werd gezegd dat het groter uitviel. Nee, dat was niet zo. Beide artikelen konden terug.
13 jan. 2023
Snelle bezorging, snel een retour geregeld en afgehandeld. Mooie kwaliteit kleding!
Fijne broek(en), maat is goed, maar voor een jeans vind ik ze een beetje 'dun'.
11 jan. 2023
Wordt goed op de hoogte gehouden wat er na betaling gebeurt met je bestelling.
12 jan. 2023
Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs, goede service en snelle levering!
9 jan. 2023
Ziet er mooi uit. Alleen jammer dat de verzendkosten duurder zijn geworden.
9 jan. 2023
De levering is met een prijs van € 0,99 bijzonder voordelig. Alleen bij een bestelwaarde van minder dan € 24,– berekenen we € 3,95 verzendkosten (inclusief btw) ongeacht het aantal pakketten. Maakt u bij meerdere bestelde producten maar voor een bepaald deel van de producten gebruik van uw wettelijke herroepingsrecht, dan bent u toch verplicht om bovenstaande kosten te voldoen, zoals ze zouden worden berekend als u alleen de resterende producten zou hebben gekocht.
Ik ben een grote fan van Street One, ik koop er vaak truien, altijd goed.
van J D.
snelle levering, goed verpakt en mogelijkheid voor eenvoudig retourneren
De kwaliteit/prijs verhouding en service via het klant contact centrum.
4 jan. 2023
Het is gewoon heel netjes, vlot en duidelijk gecommuniceerd. Houden zo!