street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

13 aug 2023
Zeer snelle levering.netjes een bericht van wat helaas niet leverbaar is. En ook snel je geld terug storten.top service.
Altijd goede kleding . Mede nu aantrekkelijk vanwege uitverkoop en genoeg aanwezige maten in tegenstelling tot winkels
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team.
MS
Marita S.
Delfzijl
22 jul 2023
Culotte broek besteld, zeer fijn materiaal, wat dikker stof, zeer elastisch, kwaliteit is de prijs van de broek waard.
Makkelijke webshop, duidelijke foto’s. De bezorging duurde een dag langer maar verder zeer tevreden over m’n aankoop
AA
Annet A.
Den haag
21 jun 2023
Maten klopten niet z, man had aks verrassing iets besteld . Dus moeten ruilen en weer verzendkosten moeten betalen .
21 jun 2023
Hallo, beste Street One -klant, bedankt voor uw beoordeling. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw Street One -serviceteam,
25 mei 2023
Ik vind eigenlijk alles goed. Heb contact gehad met de klantenservice en dat was ook bijzonder prettig. Ga zo door!
9 jul 2023

Merk-en maatlabels;-(

Graag merk-en maatlabel in de stof afdrukken of de stiksels losser innaaien. Heb bij het tornen vaak een gaatje;-(
NR
nicole r.
veldwezelt
Kleding goede kwaliteit, verzendkosten goedkoop, retour zending meteen geregeld en terugbetaald. Ik ben een fan.
8 sep 2023

Ben blij met SreetOne !!

Het wordt op tijd geleverd ..netjes verpakt ...leuke modelijn.de mouwen zijn erg lang bij een grotere maat ....
HS
Helen S.
Spijkenisse
6 aug 2023
Snelle levering. 2 jeans besteld, zelfde lengte maat. Veel verschil in de lengte helaas. Eén retour gestuurd.
Antwoord van street-one.nl
Hallo lieve Street One-klanten, bedankt voor je feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Dat is hoe het zou moeten zijn. Vervelend dat de door u bestelde artikelen niet passen. Met vriendelijke groet, uw Street One-serviceteam
30 aug 2023

Leuke kleding

Goede ervaringen met deze kleding en website ,leuke kleren ,goed maatadvies erbij ,kortom een tevreden klant
7 mei 2023
Prima en op tijd geleverd.Misschien mogelijkheid om leveringsdata aan te passen, maar niet een groot probleem
TV
Truus V.
Groningen
15 jun 2023
Mooie collectie. Goede kwaliteit. Goede service. Snelle levering en retourafhandeling. Helemaal mijn stijl.
8 aug 2023
Goede snelle service, ze doen wat ze beloven. En geld terug bij bv te groot gekocht binnen een week terug!
13 jul 2023

Verzending was prima

Verzending was prima, jammer om een broek te kopen die dag later 20€ goedkoper is. Daarom retour gestuurd.
14 jul 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
LK
Lia K.
Dussen
6 jul 2023
De site overzichtelijke met heel veel keuzes. De levering keurig verzorgd. Kwaliteit van de artikelen goed.
16 okt 2023
De grote keuze. Een levering uitstellen aan de hand van het ordernummer, bv 3 dagen later, zo fijn zijn.
16 okt 2023
Hallo beste Street One klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
1 aug 2023
De service die jullie geven als produkten zijn uitverkocht. Mail adres voor het geval er iets retour komt
1 aug 2023
Hallo lieve Street One-klanten, bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons dat u reden had om te klagen. Ons doel is dat u helemaal tevreden bent. Om deze reden vragen wij u om ons een e-mail te sturen met uw bestelnummer via ons contactformulier in de online shop en wij zullen uw aanvraag uiteraard in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, uw Street One-serviceteam
16 jun 2023
Mooie en actuele kleding, zeer regelmatig nieuwe kleding. Snelle levering en veel betalingsmogelijkheden.
24 jul 2023
Ondanks dat post.nl er anders over dacht toch volgens opgave geleverd. Prima passend en mooie kwaliteit.