street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

T-shirt besteld, zat een gaatje in.

T-shirt besteld. Bleek een gaatje in de mouw te zitten. Dit gaatje was al aangeduid door een stickertje met rode pijl aan de binnenkant vd mouw. Waarschijnlijk was dit shirt om die reden al geretourneerd. Ik heb het stickertje aan de buitenkant geplakt en uiteraard aangegeven op de bon en Retour gezonden. Nu nog afwachten dat het bedrag teruggestort gaat worden. Ik heb daar alle vertrouwen in.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw feedback. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak dat uw bestelling heeft veroorzaakt. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Wij geven uw bezorgdheid graag door aan onze verzendafdeling voor verbetering en optimalisatie van het proces. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
8 okt 2023
Bestelling van een week geleden nog niet ontvangen. Pas na een week verstuurd om onduidelijke redenen. Vreemd genoeg gaat street-one in zijn/haar reactie van maandag 9-10-2023 ervanuit dat het zondag 1 oktober bestelde al geleverd was. Dat is onjuist. De bestelling is vandaag woe 11 oktober geleverd. Er zit dus anderhalve week tussen bestelling en bezorging.
17 okt 2023
Hallo beste Street One-klant, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er een misverstand was. Maar we zijn nog meer blij dat u uw goederen toch ontvangen hebt. We hopen dat u veel plezier blijft beleven aan onze online shop. Met vriendelijke groeten, uw Street One Service Team
29 jul 2023
Ze geven je 15% korting op je aankoop maar als je 2 maten van een artikel besteld wordt de korting verdeeld over die twee artikelen en niet over de aankoop van dat ene shirt wat je daadwerkelijk houdt en koopt. Mijn aankoop dus !!!!!
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw beoordeling. De voucher wordt alleen toegepast op de behouden artikelen. Als je vragen hebt over je factuur, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
5 okt 2023
Ik heb 2 bestellingen gedaan een zaterdag en heb nu mijn bestelling nog niet binnen. En de bestelling is niet compleet waarvoor ik wel heb betaald. Wat ik heb betaald blijkt niet te kunnen leveren, hier baal ik van.
6 okt 2023
Hallo beste Street One klant, je feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons oprecht te horen dat je niet tevreden bent. Onze klantenservice neemt binnenkort per e-mail contact met je op. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
ME
Mariet E.
Nieuwstadt
8 okt 2023
Bestelde artikelen nog niet ontvangen. Vertraging bij post.nl.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One-klant, bedankt voor uw review. Zoals u kunt zien in de verzendinformatie die u per e-mail heeft ontvangen, hebben wij uw zending op 06.10.2023 aan POST overhandigd. Het spijt ons zeer voor de vertraging in de levering door POST. We betreuren de vertragingen in de levering door POST ten zeerste, maar helaas hebben we hier geen controle over. Onze excuses voor het ongemak. Wij danken u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
AH
Agnes H.
Renkum
24 jul 2023
Omdat mijn bestelling van 13-juli nog niet binnen is.
24 jul 2023
Beste Street One-klant, bedankt voor je review. Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet door Swiss Post kon worden afgeleverd en nu aan ons is geretourneerd Bestel de gewenste artikelen opnieuw bij ons. Met vriendelijke groet, uw Street One-serviceteam
6 sep 2023
Betere model omschrijving
6 sep 2023
Hallo beste Street One-klant, dank u voor uw beoordeling. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. U vindt een beschrijving van de pasvorm en beschrijvingen van de individuele artikelen onder onze artikelafbeeldingen. U kunt (onze maattabel) ook vinden op onze website www.street-one.nl. Daar vindt u een maattabel die u kunt gebruiken om uw maat te bepalen op basis van uw maten. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team