street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

962 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

3 okt 2023

geen communicatie omtrent bestelling welke plots niet leverbaar bleek te zijn

4 okt 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor je beoordeling. We bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak als gevolg van de beschikbaarheid van een artikel. Zodra een artikel weer op voorraad is, wordt het aan alle klanten aangeboden. Dit betekent dat deze artikelen snel uit voorraad kunnen raken. We raden je aan onze online shop regelmatig te bezoeken of je aan te melden voor productbeschikbaarheidsmeldingen, zodat je nooit een kans mist om je gewenste artikelen te bemachtigen. Met vriendelijke groeten van jouw Street One Service Team
8 jun 2023
De bezorging gaat trager dan voorheen. Het shirt van style pania is anders dan afgelopen jaren….geen dubbele voorkant meer, schijnt door en materiaal anders…viel gewoon tegen. Heb ik terug gestuurd en shirt van style palmira aangeschaft….wel goed met dubbele voorkant, schijnt dan niet door, zit beter ook de achterkant. Materiaal ook beter(dikker). In de halslijn dan geen naad….staat veel netter.
8 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij proberen onszelf en onze producten altijd te verbeteren. We zouden het daarom fijn vinden als u ons een specifieke klacht zou kunnen sturen via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke medewerkers helpen u graag verder. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
4 okt 2023
Als jaren klant bij street one. De laatste tijd valt het mij op, dat ik regelmatig kleren retour moet doen. De maten kloppen niet meer. Valt vaak groot en wijd uit.
4 okt 2023
Hallo beste Street Oneklant, we zijn blij met je beoordeling en willen je hiervoor bedanken. Wij begrijpen hoe belangrijk de juiste pasvorm is bij het kiezen van uw kleding. Daarom hebben we een gedetailleerde beschrijving van de pasvorm opgenomen onder elk van onze artikelafbeeldingen. Daar kun je precies lezen of het artikel losjes of strak zit. Daarnaast bieden we een praktische "maattabel" op onze website https://www.street-one.nl/dames/maatadvies/ . Deze bevat een maattabel waarmee je op basis van je afmetingen je maat kunt bepalen. Dit zal je helpen om de perfecte maat voor jou te vinden. We hopen dat deze informatie nuttig is voor je toekomstige bestelling en staan natuurlijk tot je beschikking als je nog vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet van jeStreet OneService Team
14 jul 2023

Redelijk.

Meestal kloppen de maten wel maar soms is het onnavolgbaar en valt dezelfde maat veel groter of veel kleiner uit. Dat vind ik jammer.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One-klant, dank u voor uw beoordeling. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons en zijn doorgestuurd naar de betreffende afdeling. We willen u graag bedanken voor uw moeite en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
20 aug 2023
Een artikel niet geleverd - bleek toch niet leverbaar - en andere product teruggestuurd om de kleur afwijkt van de afbeelding.
22 aug 2023
Beste Street One-klant, bedankt voor uw recensie. Helaas was een artikel niet meer beschikbaar toen u uw bestelling plaatste. Op uw factuur vindt u onder het kopje 'Tekort' informatie over welk artikel niet meer leverbaar was. Zodra een artikel weer beschikbaar is, wordt dit aan alle klanten aangeboden. Met vriendelijke groet, uw Street One Serviceteam
17 okt 2023
Ik kan me niet aanmelden, terwijl ik al geregistreerd ben . Hierdoor kan ik geen favorieten opslaan. Heel vervelend
17 okt 2023
Hallo beste Street One / CECIL klant, bedankt voor uw review. Mijn excuses voor het ongemak. Gelieve uw browsegeschiedenis en cache te wissen. Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze vriendelijke medewerkers helpen u graag verder. Prettige dag verder. Vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
23 aug 2023
Jurk bleek ander materiaal te zijn dan wat op intenet staat, dus jurk teruggestuurd.
24 aug 2023
Hallo beste Street One-klanten, bedankt voor uw feedback. Het is jammer dat de door u bestelde goederen niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij geven uw verzoek graag door aan onze gespecialiseerde afdeling. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online winkel. Met vriendelijke groet, uw Street One Serviceteam
20 mei 2023

prachtige kleding maar.....het duurt…

prachtige kleding maar.....het duurt lang voordat je na retour geld terugkrijgt
22 mei 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
16 mei 2023
Levering prima. Kwaliteit niet zo mooi als op de website wordt getoond.
16 mei 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Zo hoort het ook. Jammer dat de door u bestelde goederen niet aan uw verwachtingen voldeden. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer via ons contactformulier op onze online shop en wij nemen uw verzoek graag in behandeling. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
8 okt 2023
Vindt de kwaliteit van kleding wat minder worden
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, wij stellen jouw feedback zeer op prijs, omdat het ons een waardevol inzicht geeft in hoe wij onze service voortdurend kunnen verbeteren. Jouw opmerkingen zijn van groot belang voor ons en we hebben ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. We vinden het erg jammer dat je ongemak hebt ondervonden en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Wij wensen je een prettige dag en hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten van je Street One Service Team
10 okt 2023
Op tijd de verzending versturen
10 okt 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de levering. Als je de volgende keer ook een positieve ervaring hebt, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw Street One Service Team
29 jun 2023
Snelheid van leveren
30 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Zoals u kunt zien in de PostNL verzendinformatie die u per e-mail heeft ontvangen, hebben wij uw zending aan PostNL overhandigd op 26.06.2023 Onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering bij PostNL, maar helaas kunnen wij hier bij PostNL geen invloed op uitoefenen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
9 aug 2023
Krimp vermelden
9 aug 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent . Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
JH
J.M. H.
Krimpen
13 sep 2023
14 sep 2023
Hallo beste Street One-klant, uw feedback is belangrijk voor ons. We streven er altijd naar om onszelf en onze producten te verbeteren, en uw feedback is uiterst waardevol. Om uw zorgen beter te kunnen begrijpen en behandelen, willen wij u vragen om ons een gedetailleerde beschrijving van uw klacht te sturen via ons contactformulier in de online winkel. We kijken ernaar uit om van u te horen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met Street One in de toekomst positiever zal zijn. Met vriendelijke groet, uw Street One Serviceteam
26 jul 2023
27 jul 2023