street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

934 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

20 mei 2023
Snelle levering, als er aan iets retour gaat, snelle afwikkeling. Kortom: geweldige service!
RV
Ria v.
Vaals
7 sep 2023
ben zoals zo vaak erg tevreden - kan ook al eens mislukken maar dat is zelden. dus super !!
21 jul 2023
Bestelling snel en netjes afgeleverd. De retourzending ook netjes verwerkt binnen een week.
14 mei 2023
de snelheid waarmee het bestelde arriveerde. Antwoord op per mail gestelde vragen kan beter
RV
Ria v.
Vaals
25 aug 2023
Rok is niets mis mee - mooie kleuren, fijne stof echter te groot/te wijd - helaas retour !
16 jul 2023
Prima service , de maten kloppen altijd,goede kwaliteit ! Street one om op te vertrouwen !
26 jun 2023
Het was snel bezorgd, ik kon achteraf betalen en het is een super mooie broek, blij mee
SS
suus S.
HEERLEN

Mooie kleding voor iedereen

Street One heeft hele leuke kleding voor iedereen, goede kwaliteit en snelle levering
26 jul 2023
Een kledingstuk teruggestuurd. Is netjes afgehandel, verder tevreden over de kleding
CD
22 jul 2023
Ben gewoon zeer tevreden, dus zou niet weten wat jullie dan beter zouden kunnen doen.
JV
Jolanda v.
Nootdorp
7 jul 2023
Snelle levering, past altijd als je eenmaal jouw maat weet. Mooie kwaliteit kleding.
JV
Jolanda v.
Nootdorp
11 aug 2023
Alles wat ik bestel past. Weet je eenmaal jouw maat dan klopt het. Snelle levering.
Altijd op tijd en bij terugzenden, staat je geld snel weer teruggestort. Top site!
26 sep 2023
Snelle levering, alle spullen netjes verwerkt en duidelijke leverings-/ retourbon.
5 aug 2023
Street one is helemaal mijn merk. Maar toch koop ik liever in een fysieke winkel.
27 jul 2023
Mooie kleding, redelijke prijs, makkelijk te retourneren als het even niet bevalt.
3 sep 2023
bestellingen worden altijd keurig geleverd, retour ook altijd keurig afgehandeld.
30 jul 2023
Snelle levering. Klantenservice heel vriendelijk. Goede kwaliteit kleding altijd.
1 aug 2023
Snelle levering in milieuvriendelijke papieren zakken. Goede kwaliteit kleding.
14 jun 2023
Producten zijn zoals beschreven. De bestelde kleding lijkt van goede kwaliteit.