kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.56/5.00

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezen

Alles was netjes geregeld , alleen zat ik wat te tobben met het het bestellen op uw site, mijn wijziging van van 1 naar 2 artikelen vond ik wat lastig

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

Sorteren relevantie
Snel en goed bezorgd prima info op de site! Netjes
Makkelijk besteld en betaald. Keurig ontvangen.
Snel geleverd, goede kwaliteit.
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Snelle levering. Alles in orde.
Snelle en correcte levering
Verzending van bestelling vindt aanzienlijk trager plaats dan geadverteerd.
 Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste Jorrit, U heeft op zaterdag besteld. Zaterdag is bij ons geen werkdag. Het is maandag verstuurd. Ik hoop dat u dit wel beseft. Staat gewoon in onze leveringsvoorwaarde en ook nog eens genoemd in onze kassa. Kortom, er is niets trager gegaan dan wat wij geadverteerd hebben.
Snelle verzending, goede kwaliteit breed aanbod en goede prijs in vergelijking met andere shops!
de vlugge levering,maar heb er nog al besteld,super
Snelle bezorging. Product zoals verwacht.
Hhvtujgt
Verpakking wat kleiner.Kan daardoor geleverd worden via brievenbus . Klant hoeft niet thuis te blijven . Tenzij levering in wijken waar alles gepikt wordt uit brievenbus .
perfect, goed en snel geleverd. Alleen jammer dat we geen bevestiging hebben gehad van de bestelling, pas toen het werd verstuurd.
Goed telefonisch advies en snelle verzending. Kan niet beter,
Altijd goede, betrouwbare en snelle levering.
Snelle leverong