Lucardi Juwelier Purmerend

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

6 okt 2023
Bij mijn vorig bezoek ben ik fijn en uitgebreid geholpen. Vandaag zijn we terug gekomen om de rest op te halen maar vond ik de persoonlijke aandacht ver te zoeken. Met moeite kwam ze uit haar persoonlijk gesprek met haar collega. Eigenlijk ging het gesprek en hulp daarna erg moeilijk.

23 dec 2023
Telkens als ik kom heb ik het gevoel dat ik teveel ben. Daarnaast heb ik een armbandje besteld en die zou ik mogen laten graveren als ik hem binnen had. Vandaag werd mij vertelt dat zij hem niet meer zouden graveren en om ergens terug in januari terug te komen na alle drukte en vooral niet volgende week. Vervolgens heb ik andere sieraden uitgekozen en wilde ik het armbandje retourneren. De mevrouw liet mij het bedrag afrekenen van mijn nieuwe gekozen sieraden en toen ik bijna wilde weggaan en naar het bonnetje keek zag ik dat zij mijn geld niet terug had gegeven. Ik gaf dit aan en toen zij ze oja ik zal het voor je pakken en met moeite pakte zij het geld uit de kassa. Alles is gehaast en er is helaas geen liefde voelbaar voor de klant..

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Purmerend

13 apr 2024
Leuke producten, goede prijs en erg vriendelijk geholpen in de winkel in Purmerend.
Fijne winkel en super vriendelijk personeel p
10 mrt 2024

Attente verkoopster

Ondanks dat er maar 1 verkoopster aanwezig was, toch snel geholpen, doordat deze goede prioriteiten stelde. Snel en nejes geholpen
Vriendelijk geholpen. Ik ging een armbandje kopen voor mijn dochter. Goed geadviseerd en tevreden naar huis.
19 mrt 2024
niet veel
EV
E. V.
Purmerend
Verkoopster was vriendelijk, nadat ik haar heb gevraagd mij te willen helpen. Tip; welkom heten en mogelijk hulp zelf aanbieden (er waren verder geen klanten).
Ik wist precies welke oorbellen ik wilde. Ik werd goed geholpen. De winkel medewerker hielp me met ze indoen. Legde het kliksysteem aan me uit. Zo fijn!!👍

Rustig rondkijken

Je kunt in alle rust rondkijken in de winkel. De website gaf aan dat een bepaald item in de ewnkel aanwezig zou zijn. Echter het was er niet(meer?)
10 feb 2024
Het was druk Langere wachttijd. Maar daarna super, persoonlijk geholpen. Echt een aanrader deze juwelier.
Aardig geholpen.
6 okt 2023

Niet zo tevreden

Genoeg aan assortimemt. Klantgericht en iets meer interesse in de vraag van de klant zou wenselijk zijn. Voor de klant prettiger maar ook voor de verkoop om andere producten/ mogelijkheden te tonen.

De verkoopster was vriendelijk en deed haar best om snel te helpen

De verkoopster was vriendelijk. De koop was snel gedaan. Alleen jammer dat er maar 1 in de winkel staat. Lang wachten totdat zij tijd heeft. Ik was bijna weggelopen.
4 okt 2023
Prachtige ketting met hanger gekocht, met 50% korting, maar omdat ik member ben kreeg ik nog meer korting. De prijs kwaliteit is hier uitstekend.
17 jun 2023
Laat gasten voelen dat medewerkers gasten gezien hebben en geeft klanten een blij gevoel . Dan gaat klanten zeker niet met de lege handen weg .
13 mei 2023
Iets meer personeel zodat als je iets los koopt direct kunt afrekenen als medewerkers bezig zijn met klanten
25 dec 2023
Snel geholpen en er was voldoende voorraad (zelfs op 24 december). De verkoopster mocht íets vriendelijker.