pansitenederland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
pansitenederland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij pansitenederland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor pansitenederland.nl

88 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 aug. 2022
Op zaterdag kreeg ik een bericht van mijn schoonmoeder. De poes van mijn schoonzus was overleden. Gezien dit haar gezelschap in het huis was, viel haar dit dan ook zwaar. Na wat zoeken op het internet kwam ik bij het bedeltje van een kat met passende tekst. Binnen no-time was het bedeltje mooi ingepakt binnen. Tijd om het kadootje te onthullen aan mijn schoonzus. Mijn kinderen renden enthousiast met het bijgeleverde zakje naar haar toe. Toen ze het eenmaal had uitgepakt sprongen de tranen in haar ogen en heeft ze een tijdje gehuild. Dit was precies het goede kade. Ze heeft nu altijd haar 'paw' een beetje bij zich. Bedankt!

4 dec. 2022
ik heb niets ontvangen .ze hebben het naar een verkeerd adres gestuurd. ik heb gebeld zou zaterdag er 1 ontvangen.heb nog niets .nou balen was sinterklaas cadeau

Beoordelingen voor pansitenederland.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters