Steigerdeals.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

Bestelde spullen een week te laat afgeleverd
10 mrt 2024
Nog niet gekregen mijn ladder.
Wordt beoordeeld
De steiger wordt niet geleverd. Op emails wordt niet gereageerd. Aan de telefoon krijgen we niet de juiste mensen aan de telefoon om het probleem op te lossen. Ik zou hier echt nooit meer een steiger bestellen. Wellicht is het een scam. Geen idee. Daarvoor zouden we toch echt uitleg moeten krijgen over de status van onze bestelling.
17 dec 2023
We hebben vorige week een trap besteld en gelijk betaalt maar we hebben nu nog niets, terwijl er gezegd word "leveren na een werkdag"
10 aug 2023
Bestelling wel betaald maar week later nog altijd niet ontvangen, terwijl op site wordt gesproken over levering volgende dag……
27 okt 2023
Vorige week een stelling besteld, was op voorraad en nu een week later nog steeds niet geleverd. Geen service vind ik.
tot nu toe geen ladder gezien. Wel al diverse berichten van dat de ladder vandaag (toch) niet komt maar morgen.....
Antwoord van Steigerdeals.nl
Goedemorgen, Bedankt voor het achter laten van een review. Helaas is de telescoopladder langer onderweg dan normaal (gelukkig is die wel geleverd nu). Het is nu gewoon een heel vervelende maand voor alle webshops die spullen versturen. Het is heel erg druk bij PostNL en er zijn veel vertragingen door de feestdagen en raken heel veel pakketen zoek. Wij kunnen hier helaas niks aan doen en zijn volledig afhankelijk van de postbedrijven. Wij geven dit aan op de website en met de T&T kun je het pakket goed in de gaten houden. Nogmaals excuses en natuurlijk heel veel (werk)plezier gewenst met de mooie telescoopladder! Mvg, Team Steigerdeals
24 mei 2023
na 2 weken nog niks geleverd