Steigerdeals.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

te laat geleverd

14 apr 2024
Beter communicatie met de klant. En beter controleren waar de zendingen zijn en controleren of ze op tijd geleverd worden.
14 jun 2023
Wordt beoordeeld
Goede middag, bestelling netjes afgeleverd, maar werd gebeld door chauffeur die alleen maar Engels sprak. Vind ik kwalijke zaak. Woon in Nederland en voel me niet geroepen om iemand in het Engels te woord te staan. Ik kan het ook gewoon niet. En niet tevoren gebeld. Groetjes Johan
15 jun 2023

Stickers

Trap was volgepakt met nauwelijks verwijderbare stickers van order, leveringsadres en reclame met dubbelzijdig tape. Dus als je deze eraf trekt heb je overal lastig verwijderbare half gescheurde stickers op je mooie nieuwe trap. Wel vlotte levering, dat is top @
5 jul 2023

Slechte ervaring

Snelle levering, maar kwaliteit heel slecht. Geen antwoord voor e-mail
21 jun 2023
Levering duurde lang
Antwoord van Steigerdeals.nl
7 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de de spullen later aankwamen dan gehoopt. Wij zien dat de order om half 4 besteld was op 14 juni, dit betekent dat deze op 15 juni wordt verstuurd. Hij zou 16 juni moeten aankomen maar helaas heeft de vervoerder dit niet kunnen doen vanwege externe omstandigheden. Het vervelende was dat er een weekend tussen zat waardoor deze pas maandag geleverd kon worden. Nogmaals onze excuses, we wensen u alsnog veel werkplezier met de ladder. Groetjes, Team Steigerdeals