Steigerdeals.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing zijn. Ik heb mijn ladder nog niet in de blokkeer stand weten te krijgen.(het is geen grap). Ik heb inmiddels begrepen dat je ergens in het midden moet zitten, met het onderste deel uitgeschoven. Dan volledig uitgeschoven dan worden de sporten geblokkeerd. Komende dagen zal ik de theorie aan de praktijk toetsen. Ik ben benieuwd. Ik kan onmogelijk een cijfer geven. Suc6, Arend
22 apr 2024
19 apr 2024
Erg tevreden met mijn steiger! Levering moest helaas door wat vertragingen op zich laten wachten. Meermaals track and trace van de transporteur mogen ontvangen maar geen levering. Uiteindelijk bleek de steiger tot twee keer aan toe last-minute niet meegegaan te zijn door een missend onderdeel. Maar.. uiteindelijk is Rubén zelf in de bus gesprongen en heeft mijn steiger persoonlijk afgeleverd wat toch vier uurtjes sturen geweest moet zijn! Oké, het proces ging niet soepel en mocht echt beter qua communicatie maar ze zijn zeker klantgericht en geven super advies! Heeft ervoor gezorgd dat ik een prima stijger voor binnen en buiten heb die vele jaren dienst zal doen!
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Jasper, Nogmaals jammer om te horen dat de steiger niet op het afgesproken moment is afgeleverd. Maar goed om te horen dat we het alsnog op een juiste manier konden oplossen! Veel werkplezier toegewenst! Groetjes, Ruben
Contact met helpdesk ging vrij snel. Na betaling volgende dag geleverd.
20 mrt 2024
Gemakkelijk te monteren en goed verplaatsbaar. Remmen werken uitstekend.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Dirk, Goed om te horen dat de kamersteiger naar wens is, we wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Ruben
JK
johan K.
Graauw
19 mrt 2024
19 mrt 2024

Bestel proces.

Gebeld met een vraag, persoon met het antwoord niet aanwezig, dus ik zou terug gebeld worden. Ben Niet terug gebeld. Steiger toch maar besteld op dinsdag, zou de volgende dag binnen moeten kunnen komen. Ik Had gevraagd om donderdag. In de mail stond dat ik sochtends een track en trace zou krijgen. Helaas niet gekregen en geen communicatie dat het helemaal niet zou komen donderdag, terwijl er wel in de mail stond dat dit gemeld zou worden, als het niet zou komen die dag. Moest zelf bellen of het nog zou komen. Vervolgens zou het vrijdag komen. Weer geen track en trace gekregen. Moest weer zelf bellen en kreeg na dat ik had gebeld een track en trace. Vrijdag wel gewoon geleverd. Mooie uitwijksteiger voor m'n dakkapel. Dus voor de rest prima 👍
PM
Patrick M.
Hilversum

Goede prijzen, communicatie omtrent levering kan beter

Goede prijzen, alleen niet volgende werkdag geleverd. Besteld op een woensdag net na 14:00. Pas op de maandag geleverd. Geen communicatie (e-mail) ontvangen wbt vertraging oid. In mijn geval maakte het niks uit, maar meld het dan ook niet op de site. Bij de steiger zou ik een gratis ijskrabber krijgen, maar deze zat niet in de doos. Ook niet belangrijk, maar meld het dan niet :)

Driedelige ladder…

Ik heb een goedkope driedelige ladder besteld. Lekker licht en goed handelbaar. Was ook snel binnen. Groot minpunt, de ladder kwam al gedeukt uit de verpakking. Ik weet niet of dit tijdens transport is gebeurt, maar toch zonde. Ik heb dit weekend een mail gestuurd en wacht op een reactie.
goede snelle service
3 mrt 2024
Levering top
14 jun 2023

Spullen echt prima, levering behoorlijk later dan beloofd/verwacht.

Ze deden wat ze hebben beloofd. Geen gekke dingen. Bovendien kon de bezorging van de ladder redelijk snel, dat is fijn.
20 jun 2023
Goed advies, snelle levering.