Steigerdeals.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Steiger zelf is naar volle tevredenheid. Echter werd deze geadverteerd met 'volgende dag in huis' dus heb ik deze donderdagochtend besteld zodat ik er in het weekend mee aan het werk kon. werkteam bij elkaar verzameld. maar geen steiger, die kwam vrijdag niet, zaterdag niet, maar pas maandag. Op zich niet erg als het langer duurt, maar laat dat dan weten en adverteer niet met teksten als je ze niet waar kunt maken

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

Snel geleverd en goed ingepakt. Netjes op de hoogte gehouden over de levering. Prijs was ook zeer goed en dan krijg je ook nog een set zelftappende schroeven + passend bitje erbij. Helemaal OK.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Hein, Erg bedankt voor deze positieve review, goed om te horen dat het orderproces naar wens is verlopen. We wensen je veel werkplezier met het steigermateriaal! Groetjes, Sil
Jullie handelingen waren perfect. De bezorging was bedroevend: ik was even niet thuis en vond daarna de steiger onbeheerd in mijn voortuin, ook geen briejje of zo bij de buren.
16 apr 2024
Hey Dik, Fijn om te horen dat onze handelingen naar wens waren! Vervelend om te horen dat PostNL de bezorging niet goed heeft afgehandeld. We wensen je veel werkplezier met de Panthera kamersteiger en zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Sil
fijne lichte steiger, makkelijk in elkaar te zetten (nl al zo goed als in elkaar). Bij gebruik makkelijk en licht te verplaatsen. Goede hoogte. Goede info van steigerdeals.nl
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Marc, Fijn om te horen dat de Panthera kamersteiger goed bevalt. We wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Sil
22 apr 2024
Goede service. Ladder was tijdens transport beschadigd. Na een telefoontje en een foto via klantenservice de ladder omgeruild voor een goede.
JN
Jeroen N.
Zuidlaren
Doen wat ze beloven, daarnaast is het geleverde product absoluut van betere kwaliteit dan verwacht voor de betaalde prijs.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Jeroen, Erg bedankt voor de positieve feedback, voor dit soort reviews doen wij uiteraard elke dag ons best. We wensen je veel werkplezier toe met de nieuwe ladder. Groetjes, Bas
18 apr 2024
Goeie klantenservice zeker geen klagen van correct en vriendelijk aan de telefoon
19 apr 2024
Hi Nick, Fijn om te horen dat onze service naar wens was, hier proberen we altijd kort op te zitten. Veel werkplezier met de nieuwe rolsteiger! Groetjes, Sil
MG
Correcte communicatie & levering
18 apr 2024
Mooi product en snel geleverd.
19 apr 2024
Hi Roeland, Fijn om te horen dat de ladder goed is aangekomen! Veel werkplezier toegewenst. Groetjes, Sil
20 apr 2024
Snelle en correcte levering.
Goed geholpen
Eenvoudig besteld en snel geleverd. Zoals het hoort!
21 apr 2024
Snelle levering Goede prijs en goede kwaliteit
14 apr 2024
3 keer 14 treden trap in Belgie leveren Ja het is natuurlijk geweldig om op een door jezelf gekozen dag een trap te mogen ontvangen vanuit Uitgeest naar de provincie Luxembourg. En dat allemaal conform afspraak waar maak je dat nog mee.