Steigerdeals.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.351 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

Komen de beloofde levertijd niet na. Steiger besteld met de belofte dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Voor het weekend mensen geregeld die hier zouden komen helpen met klussen maar heb iedereen af moeten bellen doordat we geen steiger hadden. Balen dus...... Had bij een andere leverancier een vergelijkbare steiger goedkoper gezien maar heb toch voor de iets duurdere van Steigerdeals gekozen vanwege de beloofde snelle levertijd. Als ik dit geweten had zou ik hem hier niet hebben besteld. Heb nog wel gebeld en ze zouden hun best doen maar heb niets meer gehoord

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

27 jun 2023
Snelle levering heel goed product
8 jul 2023
Snelle service Goed product
13 jun 2023

Super voor elkaar.

Alles keurig bezorgd

Degelijk materiaal

Erg behulpzaam!
13 jun 2023

Erg behulpzaam wanneer er zich een probleem voordoet 👍

Zeer tevreden!
WW
Wim W.
Sneek
10 aug 2023
Ik ben een leek op dit gebied. Een handige Harry weliswaar, maar geen pro. Toch wist ik mijn weg naar een passende en vooral veilige steiger probleemloos te bewandelen via jullie site. En daar gaat het uiteindelijk toch om. Ik zou zeggen 'keep up the good work'.
Erg prettige contacten, zowel bij het bestellen als bij de levering. Mensen zijn vriendelijke en komen hun afspraken na. Goede prijs/kwaliteit van de geleverde producten.
11 okt 2023
Hi Karin, Goed om te horen dat het bestelproces positief is verlopen! Wij proberen al de genoemde punten dagelijks te verbeteren, fijn dat dit wordt opgemerkt. Groetjes, Ruben
PV
Patrick V.
Zottegem
14 nov 2023
goede prijs en snelle levering. De ladder was wel lichtbeschadigd, waarschijnlijk door transporteur maar werd door steigerdeal supersnel in orde gebracht waarvoor dank!!
4 nov 2023
Duidelijke omschrijving, duidelijke bevestiging en snelle levertijd. Kortom zie geen mogelijkheid tot verbetering.
6 jul 2023
Top
6 sep 2023
Besteld, op voorraad en de dag er na op de afgesproken tijd geleverd, hoe mooi kan het zijn
8 sep 2023
Hey Wim, Erg bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Wij zijn dagelijks ermee bezig om het orderproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Goed om te horen dat het wordt opgemerkt. Veel werkplezier toegewenst met de huishoudtrap. Groetjes, Ruben
22 aug 2023
Telescope ladder was precies zoals omschreven en de levering was op tijd. Zeer tevreden.
18 apr 2024
Goeie klantenservice zeker geen klagen van correct en vriendelijk aan de telefoon
19 apr 2024
Hi Nick, Fijn om te horen dat onze service naar wens was, hier proberen we altijd kort op te zitten. Veel werkplezier met de nieuwe rolsteiger! Groetjes, Sil
17 aug 2023
Levering helemaal volgens afspraak. Product beantwoordt aan de verwachtingen.
5 jul 2023
goede prijs. snelle levering.goede aflever afspraken met transport bedrijf
29 jul 2023
Snelle levering en helemaal compleet tegen een goede prijsverhouding.
14 sep 2023
scherpe prijs, goede kwaliteit , prima service en snelle levering !

Aanrader

Goed product. Prima service. Goed telefonisch bereikbaar. Aanrader
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Jan, Fijn om te horen dat onze service naar wens was, wij proberen dit altijd de prioriteit te geven. Veel werkplezier gewenst met de steigermaterialen! Groetjes, Bas
GR
Geke R.
Foxhol
8 nov 2023
goede omschrijving op de website en nette en snelle levering