missetam.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
Veel keus voor de langere vrouw. Eindelijk niet alleen de geijkte spijkerbroek, maar veel leuke kleding en beslist niet alleen voor oudere dames!! Online shoppen gaat prima, alhoewel ik ook graag eerst iets in handen heb of kan passen voordat ik het koop. Ik zou dan zelfs misschien meer kopen omdat in het echt het heel vaak een stuk leuker is dan vanaf het plaatje of door een model geshowd. Jammer dat je elke bestelling verzendkosten moet betalen. ZO bestelde ik een boel ineens, maar net díé broek was er niet meer. Twee dagen later was die er weer wel voorradig.. toch maar besteld maar nu tweemaal verzendkosten kwijt. Dat weerhoudt mij er wel eens van te bestellen. En dat is lastig als er heel vaak nieuwe items zijn.

10 sep 2023
Dit heeft betrekking op mijn laatste bestelling. Steeds bericht dat de bestelling later werd geleverd. Geen bericht wanneer dan wel. Nu retour en kan mijn items niet meer bestellen omdat de sale voorbij is. Dat vind ik wel erg spijtig.
IV
Ineke v.
Nijmegen

Beoordelingen voor missetam.nl

24 apr 2024
1kledingstuk retour gestuurd omdat het model bij mij tegenviel. De jurk gehouden was prima rn meestal behoud ik wat ik heb besteld. De retour was snel terug en vberdrag teruggeboekt keurig geregeld
Voorheen was Miss Etam mijn favoriete winkel in Bisonspoor Maarssen, helaas is dat verleden tijd !
Snelle levering, pasvorm is prima en artikelen komen overeen zoals op de site stan.
22 apr 2024
Goed zoals het is. Leuke keuze aan kleding. Ben blij dat jullie er online nog zijn
19 apr 2024
Eerste keer van miss etam besteld,erg tevreden mooie kwaliteit kleding,ga zo door
30 apr 2024
vlotte levering, helaas moeten terugsturen, wacht nog op terugbetaling
Netjes op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt...
RI
R. I.
Middelburg
Vlotte bezorging, leuke prijs en mooie artikel!
24 apr 2024
Goede pasvorm kleding, goede en snelle levering
De snelheid van de verzending.
JB
J. B.
Zevenaar
24 apr 2024
Snelle levering en goed passend
LV
30 apr 2024
Prachtige jurk past perfect
Het beviel mij prima
Goede servise
1 mei 2024
26 apr 2024
20 mrt 2024
wat ik een beetje jammer vind als er iets niet is dat je nooit een antwoord terug krijg