missetam.nl
Reviews:

1.603 reviews in totaal   1.256 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten waarderen het aanbod in lengtematen, vooral voor lange vrouwen, en vinden het assortiment aantrekkelijk. De pasvorm wordt vaak als goed ervaren en de kwaliteit van de kleding wordt over het algemeen positief beoordeeld. Ook het retourproces wordt meestal als eenvoudig en snel ervaren. Daarnaast wordt de snelle levering breed gewaardeerd en vinden klanten de prijs-kwaliteitverhouding meestal goed. Veel klanten zijn bovendien tevreden met de online mogelijkheden. Er zijn echter ook punten van kritiek. Het assortiment voor lange vrouwen is soms beperkt en de maten zijn niet altijd consistent of komen niet overeen met de maattabel. Sommige klanten ervaren dubbele verzendkosten, trage terugbetalingen of het ontbreken van retourlabels bij retourzendingen. Er zijn klachten over het gebruik van polyester, stiksels of snel defecte producten. Enkele klanten melden vertragingen in de levering. Daarnaast wordt het gemis van fysieke winkels genoemd. Klanten wensen meer keuze in bepaalde maten, modellen of stoffen en uiten kritiek op het prijsverschil tussen plus- en reguliere maten en op de soms hoge prijzen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsmissetam.nl

(11)
(21)
(65)
(410)
(749)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Zomer winter aanduiding broeken

Alles prima op orde. Ik heb verschillende broeken Mia besteld, helaas kan je uit de beschrijving niet opmaken of het om een winter of zomer kwaliteit gaat. Zodat je nu in het zomerseizoen een winter of toch dikkere kwaliteit bestelt. Er is in jullie collectie gewoon één broeksoort maar zeker nu de temperaturen wat oplopen in Nederland zou het fijn zijn een zomer en wintercollectie te benoemen. Ja de grote florale dessins dat snap ik, maar hou je van effen broeken of klein patroon is het bestellen op de gok. Dit kan beter Etam.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Zo blij dat miss etam een online winkel is gebleven

Ik ben zo blij dat miss etam toen doorgestart is met een online winkel. Het is de enige zaak waar ik een broek kan kopen die in mijn maat qua taille, lengte en vorm direct goed zit. Daarnaast is er gewoon een heel uitgebreid assortiment met veel keus en het past eigenlijk altijd. Soms is bijv een shirt of blouse naar mijn persoonlijke smaak iets te kort maar dat is zelden, maar zoals ik zei dat is mijn persoonlijke smaak. Ik vind het prettig als het op de billen valt zeg maar. Ik kan niet anders zeggen als dat ik hoop dat jullie zo doorgaan.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ik vind jullie fijne jurken hebben, ik heb er nu ook een van jullie, gelukkig viscose. Je ziet de laatste tijd zoveel polyester en dat is zo benauwd daar wordt ik helemaal gek in. Is een goedkope markt kwaliteit waar veel geld voor wordt gevraagd. En dames in de overgang worden helemaal gek in polyester. Dus a.u.b. nog meer kleding in viscose, katoen. Mvg Nanda.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

mijn pakje via DHL... we zijn weer grote vrienden DHL - Etam - Ik.

U gaf aan dat ik bij PostNL mijn pakje op kon halen. Maar ik had aan u gevraagd om het pakje thuis te bezorgen i.v.m. privé omstandigheden. Ik moest het pakje echter ergens anders afhalen. Later kreeg ik te horen dat de pakjes nu via DHL pakket bezorgd worden. Ik heb er vertrouwen in dat dat voor mij ook gaat gebeuren. Zijn we weer grote vrienden: etam-DHL-ik. Gaat goed worden.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Altijd tevreden over de leuke en kwalitatief goede kleding.

Ik ben altijd tevreden over de leuke en kwalitatief goede kleding. Ik vind het niet alleen fijn dat ze een plus collectie hebben, maar (nu ik best veel afgevallen ben) ook een reguliere collectie. De verzending duurde dit keer wat langer; op vrijdag 19 uur besteld en op dinsdag (i.v.m. Pinksteren) verzonden. Door vertraging bij de pakketdienst heb ik uiteindelijk 6 dagen gewacht op mijn pakket. Aan dat laatste kan Miss Etam niets doen natuurlijk.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

ik vind dat er veel te weinig keuze is…in lange blouses

ik vind dat er veel te weinig keuze is in lange blouses bij miss etam.. ik bedoel dan blouses die echt ruim over de heupen vallen, halverwege de knie en het dijbeen. mij staat het gewoon niet een korte blouse die net op de heup valt, omdat ik breed ben. nu miss etam ook steeds minder lange blouse in de collectie heeft, weet ik niet meer waar ik ze kan kopen, Ook valt maat XL valt ineens heel klein, het slaat allemaal nergens op. ook zomerbroeken in jeans laat veel te wensen over. jassen voor het voorjaar; vergeet het maar
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

De prints zijn net niet altijd mooi

De stoffen zijn net niet altijd mooi. Te fel of tint net niet goed wat de mode aangeeft. Prints zijn niet altijd.leuk. Èn Als je.plus size koopt dan is dit in de breedte groter, helemaal goed maar pas dan ook de lengte wat aan. We willen ook wat over de buik en billen hebben. Vorig jaar kon je nog wel wat tunieks kopen die je als lang shirt kon dragen, nu zijn dat jurken geworden. Daardoor dit jaar weinig gekocht bij miss etam. Tussen tuniek en jurken moet verschil blijven. Succes !! 👍
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Leuke site, mooie kleren en makkelijk te bestellen en eventueel te retourneren

De kleding is makkelijk te bestellen. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling. De kleding is mooi en meestal net zoals op de foto. Hoewel het soms moeilijk te beoordelen is, hoe iets in werkelijkheid er uit ziet. Het retourneren gaat goed. Daarvan word je ook op de hoogte gehouden en je krijgt je geld weer terug.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Super snelle verzending en makkelijk terug sturen. Het enige is dat ik een jurk bestelde die op het plaatje halverwege de kuit kwam qua lengte en in werkelijkheid op mijn enkels hing en ik ben geen kort persoon. De maten zijn verder perfect, en super dat het zo makkelijk is om iets te retourneren.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Leuke broek

Broek staat goed en de stof is dun genoeg voor de zomer. Aanvankelijk klopte de maat niet net mijn bestelling en het label, maar dit werd heel snel en correct opgelost. Lengte maat 30 zou heel fijn zijn. 28 is te kort en 32 moet ik korter laten maken. Helaas is er geen lengtemaat 30.
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Ik ben altijd dik tevreden met de kwaliteit .de prijzen zijn soms best duur maar daar is de kwaliteit naar ,de maat klopt ook altijd.had 1x een kanten top die wa wel heel doorzichtig stond er niet bij dat zou wel handig zijn zag je niet op de foto
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Leuke mode. Alleen ben ik 77 jr oud en 1.87mt lang. (Maat 46) Pantalons (36") zijn voor mij meestal net te kort of te modieus. Ik zou héél graag een iets grotere zoom zien in broeken, of geen zoom, die ik er dan zelf in kan leggen. In 38" is nauwelijks keus en verval ik weer in een spijkerbroek...
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb een tijdje geleden contact gehad over het stinken in de boord wrs het elastiek vann broek Mia Lang. Het gaat gaat om de gekleurde broeken die ik heb gekocht . Vind het zeker niet netjes dat ik geen bericht terug krijg. Heb alles gedaan van baking soda tot witte azijn in de zon hangen etc.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

De kleur kwam niet helemaal overeen met de jurk die het model droeg.

De kleur van de jurk die ik had gekozen kwam niet echt overeen met de foto van het model. Die leek veel meer roze dan hij in werkelijkheid was. De detailfoto was inderdaad wat meer oranje en paars. De familie vond de jurk wel mooi, dus heb hem toch maar gehouden.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

Trenchcoat maat 48.

Ik had de trenchcoat maat 48 besteld en die werd snel bezorgd. Gelijk gepast maar bleek een vreemd model te hebben. Bij de schouders mooi op maat en de armlengte was ook perfect. Maar alles wat daaronder kwam was groot...echt heel groot. En aangezien het als een zomerjas gedragen gaat worden en er dus geen dikke trui onder komt heb je gewoon veel te veel stof om je heen. Vandaar dat ik de jas heb terug gestuurd.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Erg tevreden, maar kan altijd net iets beter.....

Ik ben een vrouw van 1.90 m lang. Jullie broeken zitten altijd helemaal top en zijn van lengte echt super! Wat ik een beetje mis, zijn jassen voor lange dames en er zou wat meer keuze mogen zijn in t-shirts en truien. Keuze uit broeken in overvloed, dus hier niets aan doen.
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
De kleren die ik besteld had waren allemaal erg leuk. De broek past perfect,echter de tops waren te groot, met name te lang. Deze heb ik terug gestuurd, en nu ga ik binnenkort met mijn dochter naar de winkel als ik weer wat mobieler hoop te zijn. Want bestellen is op deze manier toch lastig, maar waren leuke spullen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

pasvorm Jackie minder goed

de maten kloppen niet met de maattabel, ook is de pasvorm van jackie veranderd en minder goed, er is veel ruimte aan de voorkant waardoor de broek minder mooi past bij iemand zonder buik, deze pasvorm zou een man passen er er genoeg ruimte voor de edele delenin dat geval. heel jammer want jackie had altijd een fijne pasvorm. Ook heb ik het idee dat de broek veel dikker is dan gebruikelijk, ik heb hem al jaren maar ben nu echt minder tevreden, ik gebruik hem maar voor in de tuin.
Community-lid 
10 Reviews
 Geverifieerd
een mooie collectie al begrijp ik niet waarom plus maten duurder zijn dan de reguliere maten. Ik vind dit een vorm van dis riminatie van curvy vrouwen! Dat is in geen enkele andere winkel zo! Kunnen jullie svp de prijzen gelijk trekken? Dan krijg je van mij pas een 10! met vr. groet M janssen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

De maattabel gaf een geschikte maat aan en die kwam prima overeen met het artikel.

De maattabel gaf maat 50 aan en deze bleek precies goed te zijn. Artikel komt overeen met de foto op de website. Wel graag meer blouses die lang zijn, bv vanaf 75 cm. Ik ben nl. 1,80 m lang en grijp daar vaak op mis. Bezorging en communicatie hierover was prima.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.