missetam.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
Veel keus voor de langere vrouw. Eindelijk niet alleen de geijkte spijkerbroek, maar veel leuke kleding en beslist niet alleen voor oudere dames!! Online shoppen gaat prima, alhoewel ik ook graag eerst iets in handen heb of kan passen voordat ik het koop. Ik zou dan zelfs misschien meer kopen omdat in het echt het heel vaak een stuk leuker is dan vanaf het plaatje of door een model geshowd. Jammer dat je elke bestelling verzendkosten moet betalen. ZO bestelde ik een boel ineens, maar net díé broek was er niet meer. Twee dagen later was die er weer wel voorradig.. toch maar besteld maar nu tweemaal verzendkosten kwijt. Dat weerhoudt mij er wel eens van te bestellen. En dat is lastig als er heel vaak nieuwe items zijn.

10 sep 2023
Dit heeft betrekking op mijn laatste bestelling. Steeds bericht dat de bestelling later werd geleverd. Geen bericht wanneer dan wel. Nu retour en kan mijn items niet meer bestellen omdat de sale voorbij is. Dat vind ik wel erg spijtig.
IV
Ineke v.
Nijmegen

Beoordelingen voor missetam.nl

1kledingstuk retour gestuurd omdat het model bij mij tegenviel. De jurk gehouden was prima rn meestal behoud ik wat ik heb besteld. De retour was snel terug en vberdrag teruggeboekt keurig geregeld
MH
Mm H.
Wezep

Verbetering is nodig

Meer "echt" nieuwe collectie kleding en uitbreiding van de lang collectie. Daar is veel vraag naar. Met name langere bovenkleding.
leuke blouses en broeken, prima pasvorm. De kwaliteit zou ik iets meer voor willen betalen als dat wat beter was.
Voorheen was Miss Etam mijn favoriete winkel in Bisonspoor Maarssen, helaas is dat verleden tijd !
Goed zoals het is. Leuke keuze aan kleding. Ben blij dat jullie er online nog zijn
Eerste keer van miss etam besteld,erg tevreden mooie kwaliteit kleding,ga zo door
Goede pasvorm kleding, goede en snelle levering
Super fijne jeans zonder polyester en acryl
MJ
Marga J.
Poeldijk
Kwaliteit en maten vallen tegen
JB
J. B.
Zevenaar
Snelle levering en goed passend
prima
gekochte broek rekte zo enorm uit tijdens de eerste x dragen, dat ik hem weg kan doen. Zo enorm slechte koop!!!
16 mrt 2024
Mijn bestelling op tijd . Weet mijn maat goed en dan hoef je niks terug te sturen. Ben klein dus bestel ik 7/8 broeken en hoef ze dan niet kleiner te maken.
De kleur en materiaal van het vest vielen mij tegen. Ik vond de afhandeling van de retourzending erg snel en correct.
20 mrt 2024
wat ik een beetje jammer vind als er iets niet is dat je nooit een antwoord terug krijg
fijn dat je bij miss etam nog (betaalbare) broeken in lengemaat 36 kunt krijgen.