Knivesandtools.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Op een dag kwam ik met puur toeval op de website van Knives and Tools die een assortiment van prachtige messen en gereedschappen heeft. Ik was altijd al gefascineerd door de kwaliteit en veelzijdigheid van goed gereedschap, dus besloot ik een kijkje te nemen. Na een tijdje rondgesnuffeld te hebben op de website, viel mijn oog op een bijzonder mes dat van uitstekende kwaliteit leek te zijn. Ik wist dat dit mes me zou helpen bij klussen in huis en tuin, maar ook tijdens mijn buitenavonturen. Met een glimlach van oor tot oor kocht ik mijn nieuwe aanwinst. Binnen 1 dag ontving ik het product en vol blijdschap en enthousiasme heb ik het direct uit de goed ingepakte verpakking gehaald en uitgeprobeerd. Vanaf dat moment was dat mes niet alleen een handig gereedschap, maar ook een symbool van de kleine geluksmomenten die het leven zo mooi maken.

3 mei 2024
Als iemand de moeite neemt om langs te komen bij jullie winkel om iets te ruilen mag die persoon serieuzer genomen worden ipv behandeld te worden alsof de ontevredenheid over het gestuurde product er niet toe doet, onbelangrijk is, of dat het er gewoon bijhoort als iets handgemaakt is.. de moeite die ik moest doen om een ander exemplaar te krijgen was erg onprettig..

Beoordelingen voor Knivesandtools.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters