Knivesandtools.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Op een dag kwam ik met puur toeval op de website van Knives and Tools die een assortiment van prachtige messen en gereedschappen heeft. Ik was altijd al gefascineerd door de kwaliteit en veelzijdigheid van goed gereedschap, dus besloot ik een kijkje te nemen. Na een tijdje rondgesnuffeld te hebben op de website, viel mijn oog op een bijzonder mes dat van uitstekende kwaliteit leek te zijn. Ik wist dat dit mes me zou helpen bij klussen in huis en tuin, maar ook tijdens mijn buitenavonturen. Met een glimlach van oor tot oor kocht ik mijn nieuwe aanwinst. Binnen 1 dag ontving ik het product en vol blijdschap en enthousiasme heb ik het direct uit de goed ingepakte verpakking gehaald en uitgeprobeerd. Vanaf dat moment was dat mes niet alleen een handig gereedschap, maar ook een symbool van de kleine geluksmomenten die het leven zo mooi maken.

3 mei 2024
Als iemand de moeite neemt om langs te komen bij jullie winkel om iets te ruilen mag die persoon serieuzer genomen worden ipv behandeld te worden alsof de ontevredenheid over het gestuurde product er niet toe doet, onbelangrijk is, of dat het er gewoon bijhoort als iets handgemaakt is.. de moeite die ik moest doen om een ander exemplaar te krijgen was erg onprettig..

Beoordelingen voor Knivesandtools.nl

Mijn geluksmomentje

Vlotte afhandeling en product is altijd goed verpakt. Prijzen zijn redelijk. Ik merk dat ik wat moeite heb met navigeren in zoekopdrachten. Zoek ik bijv op cold steel dan komt lang niet alles voorbij en als dan specificeer met filter komt wederom maar deel vd collectie naar voren. Pas als ik dan gehele naam van mes in typ zie ik hem op de pagina. Kan aan mij liggen
RV
Rien-Jan V.
Noordwijk
2 mei 2024

Al jaren een tevreden klant..👍

Prima én duidelijk site, snelle verzending en afhandeling.. Misschien wat meegaan in de prijzen, ik merk wel de laatste tijd dat diverse artikelen “elders” beduidend goedkoper zijn..maar nogmaals..nog altijd met veel plezier aan het neuzen op jullie site en onlangs toch weer leuke dingen gekocht..

Heel goed aanbod vaak ook voor de beste prijs. De laatste twee keer wel een onnodig grote doos, ik vond die kleine doosjes van een paar jaar terug wel beter. Ik heb 3 verschillende zakmessen die ik allemaal gebruik, ze waren allemaal erg betaalbaar en goede kwaliteit

Perfecte klantenservice, het kan dus nog wel!

Mate van deskundigheid en bereidwilligheid om mee te denken is tegenwoordig uniek te noemen. Erg tevreden met het gekregen advies. Bereikbaarheid klantenservice is ook perfect. Ik ben een tevreden klant!

Producten en service uitstekend

Goede producten met een website waarop details en functionaliteiten goed worden uitgelegd. Groot aanbod. Daarnaast betrokken klantenservice, werd uitstekend geholpen met een vraag.
24 apr 2024

Als een goed edc-mes zoekt.

Een zeer uitgebreide collectie met veel informatie over de aangeboden artikelen. Daarbij is bestelprocedure heel eenvoudig. Artikel snel ontvangen en keurig en veilig verpakt.
1 mei 2024
Altijd goede leveringen. Nooit problemen met knives and tools gehad. Voor mij de goto webshop in geval van messen en toebehoren.Een aanrader als je voor kwaliteit gaat.

Veel keuze en snelle levering

Overzichtelijk en grote aanbod van messen en tools. Snelle levering zoals altijd en daardoor kom ik graag bij ze terug, de afgelopen jaren.

Altijd ok deze webshop

- Goede kwaliteit producten - Goede service - Fijne duidelijke website - supersnelle bezorging vandaag besteld morgen geleverd via postnl.
28 apr 2024
Real steel Stella teruggestuurd vanwege een defecte pocketclip en een andere exemplaar ontvangen op zondag notabene. Wat een service.
21 apr 2024
Al enkele keren wat besteld bij knives and tools en de volgende dag al thuis en netjes en degelijk verpakt. Prima bedrijf.
EV
Eelco v.
Barneveld
23 apr 2024
Goede duidelijke website, nette prijzen. Snelle en correcte bezorging. Kortom weer tevreden met de bestelling.
19 apr 2024
Goede prijs goede kwaliteit. Prima retour service indien het echt nodig is om een keer iets terug te sturen.
18 apr 2024
Goed assortiment zeer goede kwaliteit en prijzen. Indien op voorraad de volgende dag in huis helemaal top!
MB
17 apr 2024
Duidelijke Webshop. Snelle en goed verzorgde aflevering. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
17 apr 2024
Goed assortiment. Correcte verzending. Milieuvriendelijke verzendverpakking.
MK
Snelle bezorging van een prachtig mes , dat ook vlijmscherp geleverd werd .
OK
Onne K.
Utrecht
23 apr 2024
Hele goede service wat beter kan het retour sturen kan beter.
22 apr 2024
Snelle levering, producten netjes verpakt. Eerlijke prijs.