ranzijn.nl- Logo - Beoordelingen

ranzijn.nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden220 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor ranzijn.nl

5 jun 2023
Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.
Antwoord van ranzijn.nl
7 jun 2023
Beste Rob, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze prijs kwaliteit verhouding, ons ruime assortiment en onze snelle levering. Kan je een artikel online niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice zodat we kunnen uitzoeken of het artikel verkrijgbaar is in één van onze fysieke winkels. Dit kan per mail via klantenservice@ranzijn.nl of WhatsApp op 06-30432028. We doen ons uiterste best je vraag binnen 24 uur te handelen. Wil je liever een medewerker telefonische spreken bel dan 088-8150150. We hopen je dan ook snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier