bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Kwaliteit van de canvas frame is matig en heel kwetsbaar. Het fram is dun waar het doek omheen is gespannen. Geen bescherming van het doek aan de achterzijde waardoor het doek ook zeer kwetsbaar is.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw canvas frame. We stellen uw feedback op prijs en zullen dit in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om meer te weten te komen over uw ervaring.
Er staat bij dat de verzending 2/3 dagen duurt. Ik hen 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. Op de mail kreeg ik geen enkele reactie.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u een lange wachttijd heeft ervaren. Uw feedback is waardevol en wordt in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
27 jan 2024

Product oké, doorlooptijd 2x zo lang als beloofd

Product oké, maar productietijd 2x zo lang als de website vermeldt en de bezorging met UPS een chaos.
27 jan 2024
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback over de productietijd en bezorging is genoteerd. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwesties verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld.
The atmosphere is bad and the colors are dark
Antwoord van bestecanvas.nl
We're sorry to hear your feedback about the atmosphere and color scheme. We appreciate your comments and will consider them for future improvements. Expect an email from us for further correspondence.
Doek is niet strak, zitten bobbels in.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw input en zullen dit meenemen ter verbetering. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
17 jun 2023

Goed product, maar hele slechte service

26 jun 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
11 okt 2023

Ik had een foto upgeload en die was niet naar mijn zin jvm een grijze rand aan de bovenkant…

Ik had een foto upgeload en die was niet correct, dus heb t verbetert, om n juiste canvas te laten afdrukken. Nu heeft die correctie, waar jij je foto's kan corrigeren,niet gedaan wat ik had aangepast bij mijn foto.. nu heb ik dus n hele foute canvas toegestuurd gekregen met n grijze rand bovenaan de canvas. Vind t toch n kwalijke zaak.. Hoop dat ze mij correct kunnen helpen hiermee.. want tegenwoordig zijn kei harde euro's waar je voor moet betalen.. dus hoop op een positieve alternatief..
16 okt 2023
Ik had 4 foto.s besteld. 1 op canvas. 3 in posterformaat. Bij de bestelling stond dat het gegarandeerd voor kerst bezorgd werd. Dus gewoon op tijd besteld. Waren 3 kerstcadeaus. Maar helaas niet voor kerst in huis. Dus ik zat met kerst zonder 3 kerstcadeaus. Erg vervelend. Vooral omdat ik de enigste was die Dus gewoon 3 personen op 1ste kerstdag geen cadeau kon geven. Na kerst kwamen ze pas aan Kwaliteit was wel goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw bestelling niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Uw feedback is waardevol en we zullen het in overweging nemen. We nemen contact met u op via e-mail voor verdere communicatie.
14 nov 2023
Nooit vastlijmen achterwand!! Achterwand v.d. fotolijst is hermetisch gelijmd. Ik kan niet bij mijn foto als ik zou willen wisselen van een ander fotolijst of passe-partout. Ik was verbaasd en teleurgesteld. Had clips of pinnen verwacht om de achterwand vast te houden aan de fotolijst. Heb geprobeerd om de achterwand los te krijgen maar gaat niet tenzij ik het flink beschadigd of verniel.
14 nov 2023
We betreuren dat de fotolijst niet voldeed aan uw verwachtingen. Uw feedback is zeer waardevol en zal in overweging worden genomen. We nemen contact met u op via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
8 jul 2023

Sorry, niet denderend

Sorry, vind het helemaal niet geslaagd! Ik dacht dat de kwaliteit is steviger zou zijn …je moet oppassen, want iemand met lange nagels zit er zo door ! Ook vind ik het mat-glanzend effect niet zo denderend, moeten jullie wel vermelden! Mat heeft hij.mij de voorkeur . Volgende keer bestel ik terug hij Vistaprint !
14 nov 2023
Aan het canvas is niets mis. Maar de manier waarop het door GLS is bezorgd is gewoon slecht. De verpakking was gescheurd en ingedeukt waardoor er een klein deukje in de lijst zit. Gelukkig valt het niet op omdat er wat schaduw overheen valt. Anders was het doek retour gegaan
14 nov 2023
We betreuren het dat uw ervaring met de bezorging niet naar verwachting was. Uw feedback is waardevol voor ons en zal in overweging worden genomen. Wij zullen u hierover per e-mail contact opnemen.
Het bestellen zelf verliep soepel, echter het geleverde product is van hele slechte kwaliteit. Is er geen controle op producten, voordat ze worden verstuurd? Heb hiervoor een klacht ingediend, maar nog niks vernomen van Bestecanvas/Picanova...
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen het zeer serieus. We sturen u een e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld.
30 jul 2023
Kwaliteit van de afdruk valt erg tegen. Ook het ophangsysteem is er maar los bijgedaan waardoor de bescherming van de plakkaat deels los is gegaan. Ga nu niet meer bestellen bij jullie. Levering duurt best lang.
1 aug 2023
TB
Tine B.
Gem. Hulst
7 jun 2023

Was altijd tevreden; nu niet.

Was altijd tevreden, maar deze keer niet: veel te donker geworden. Had jullie advies opgevolgd mbt beste resultaat, maar het resultaat is niet naar wens. Had 3 bestellingen, helaas alle 3 te donker geworden.
26 jun 2023
IH
Irma H.
Deventer
16 mei 2023
Ik ben niet tevreden met het Canvas, het doek is te los gespannen. Dus hij blubbert, dit vind ik erg storend. Met mij vorige canvas dit niet gehad. Ik heb hier over ook al een mail gedaan. Groet I Huisman
17 mei 2023
12 okt 2023
Kwaliteit van de afdruk (acryl premium) valt tegen: als ik de foto van de afdruk op mijn iPhone op de zelfde schaal ernaast houd, is de afdruk veel korreliger dan het scherm laat zien.
12 okt 2023
Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de afdruk niet aan uw verwachtingen voldoet. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. We zullen dit probleem grondig onderzoeken en zullen zo snel mogelijk via e-mail contact met u opnemen om een oplossing te bespreken. Dank u voor uw feedback.
3 sep 2023

Ophangsysteem zelf-doe pakket?

Ik had extra bijbetaald voor een ophangsysteem en wat ik verwacht had dat deze er al op zat,maar ik moet hem zelf er nog opmonteren ,zonder uitleg hoe dat te doen.
13 sep 2023
Twee weken voor kerst besteld. Op internet stond dat het dan nog voor kerst geleverd zou worden. Pakket is 27-12 pas aangekomen. Helaas te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw bestelling later is aangekomen dan verwacht. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen spoedig contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.

Trage verzending!!

Het resultaat was goed Maar de verzending was zéér traag. Het was een kado voor een ander Maar het kwam véél te laat binnen 😥
12 okt 2023
Het spijt ons te horen dat de verzending traag was en het kado te laat aankwam. We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn. We zullen dit probleem grondig onderzoeken en nemen via e-mail contact met u op om een oplossing te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
8 mei 2023
Levertijd van 3-5 dagen is al 10 dagen en nog geen uitzicht op levering. Heb boek nodig voor festiviteit maar niet aanwezig.
15 mei 2023