bestecanvas.nlBeoordelingen

Philipp Mühlbauer

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

4.34/5.00

4.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bestecanvas.nl

ik zit al een maand of 2 te wachten op een herprint die NIET kapot afgeleverd wordt!
Moest heel lang wachten op Mijn canvassen en kon ook nog niet mijn pakket volgen.
Lees het mail verkeer maar terug
Slecht te benaderen bij niet geleverd late reacties. Levertijd meer dan dubbel van aangegeven. Kwaliteit product redelijk goed, andere koerier zou bedrijf sterker maken. Voor mij een reden om volgende bestelling bij een andere te plaatsen.
Afbeelding is uitgetrokken en daardoor niet scherp. Jammer, want was vorige keer wel goed
Voldoen totaal niet aan de vermelde levertijden. Bijna 2 weken moeten wachten. Men reageert ook niet op email. Product uiteindelijk wel ontvangen en dat was oke.
Levering duurde lang. Schade aan product Langzame reactie/service
Dag,op12 juni bericht van ontvangst van mijn (canvas)opdracht.Op 17 juni (ook al laat)kreeg ik bericht dat de canvas klaar was.Op 25 juni! heb ik deze pas ontvangen!! De 'normale' levertijd zou 3-5 dagen zijn,iets langer vanwege Corona (wat heeft dat er mee te maken:brievenbus pakje!)Mijn client had dit op 20 juni moeten hebben om kado te doen. Stuk foto om de rand gecopieerd!niet ok
Heb mijn klacht reeds ingediend. De resolutie van de foto bleek te laag waardoor de foto niet scherp is afgedrukt. Ik ga ervan uit dat er een melding hiervan komt als je de foto upload, omdat dit bij andere leveranciers wel het geval is. Helaas komen jullie niet tegemoet hierin. Ik kan het jullie wel aanbevelen een dergelijke functionaliteit in te bouwen als service naar de klant.
Hele slechte service, zou hier niet snel meer iets kopen
Ruim 2 weken gewacht op een mok
Levering duurde verschrikkelijk lang. op 9 mei besteld en pas op 21 juni 2020 binnen. Product ziet er verder goed uit.
ruim 2 weken moeten wachten op levering. Mail verkeer hierover werd je ook aan het lijntje gehouden . Alles de schuld van Corona???? zou 6 juni al klaar zijn werd 20 juni pas geleverd.
vanaf vrijdag 12-6 was de productie van mijn bestelling afgerond. Het is nu 21-6 en ik heb helaas nog niks ontvangen
Het duurde erg lang voordat de bestelling binnen was. Ik heb na Plaatsen van 2 losse bestellingen (direct na elkaar) gevraagd of deze alsnog tegelijk verstuurd konden worden. Hierin was niets mogelijk. De kwaliteit van de canvas foto (op kleinste formaat, was matig. Daarvoor had ik bij uploaden graag een waarschuwing gekregen dat de kwaliteit van de foto niet voldoet voor een goed resultaat
Ik bestel daar noot meer ik heb namelijk al 2xgemald dat ik het pakketje nog noot heb ontvangen en noot opgerageerd
Bestelling zou 10 dagen geleden al geleverd moeten zijn
De kwaliteit van de afbeelding op het deken laat veel te wensen over. Veel te donker en met een blauwachtige schijn erover. Er wordt dus geen quality control gedaan bij de uitgaande produkten door ze te vergelijken met de bestelde kwaliteit van de foto.
Veel te laat geleverd Heb er weken op moeten wachten
Op de site staat vet snelle levering, passen telkens de leveringsdatum aan zonder mij te mailen (AlgVrwrdn)en heb 15 dagen moeten wachten op een brievenbuspakket waardoor deze niet optijd was voor een verjaardag. Zeggen dat ik moet wachten tot er 11 werkdagen verstreken zijn en maken "excuses": fout van de leverancier. Toevallig kwam het pakket na 11 werkdagen aan. Slecht te bereiken per telefoon!