bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

RV
Robin v.
Bergen op Zoom
Verzenden duurt lang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen dat de verzendtijd een belangrijk aspect is. We zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Dank voor het delen van uw ervaring.
PS
PW S.
Zoetermeer
Tevreden
27 jan 2024
We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent. We streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren voor een nog betere ervaring. Bedankt voor het delen van uw mening.
9 nov 2023

Na het plaatsen in winkelmand is de foto kleiner geworden

Een foto op Acrylglas is van uitstekende kwaliteit maar van een foto op canvas zijn wij niet tevreden. De ingelezen foto wordt in uw software kleiner (zoom) nadat deze in de winkelwagen is geplaatst Hierdoor vallen essentiële delen aan de onderkant van de foto weg, dit is niet wat wij in bestelling hebben gegeven.
9 nov 2023
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker mee. Het is jammer om te horen dat de foto op canvas niet naar verwachting was. We streven ernaar om ons product en onze diensten voortdurend te verbeteren. Dank u wel.
23 mei 2023

Beschadigd en erg vertraagd

Producten niet geheel onbeschadigd, productie gaat redelijk vlot. Het verzenden (waar bestecanvas geen invloed op heeft) maar toch kiest voor deze pakketdienst zorgt ervoor dat je meer dan twee weken van te voren (verjaardag, moederdag etc) moet bestellen wil je het cadeau op de dag zelf geven. Dit is erg jammer.
17 mei 2023

Afdruk is prima maar ophanging

Afdruk is prima gelukt; ik had verwacht dat aan de achterzijde een opzetstuk zou zitten om de foto aan de muur te hangen. Helaas. Nu heb ik dus een fotoadruk op acryl zonder ophangsysteem. Ik kan me niet herinneren tijdens het bestelproces iets over ophanging te hebben moeten aankruisen. Jammer.
Op zich is de kwaliteit prima. Wat ik eigenlijk schandalig vind, is dat jullie suggereren op de website dat de plaat zo'n 1 cm dik is, terwijl het 3 mm is. Wat ook beschreven staat onderaan, maar de foto's suggereren anders, dus toen ik het uitpakte dacht ik dat er een fout gemaakt was.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We streven ernaar om alle informatie zo duidelijk mogelijk te presenteren. Dank u voor het delen van uw ervaring.
JD
18 aug 2023
Op vrijdag geproduceerd en volgens jullie verzonden, echter de vervoerder heeft alleen maar data binnengekregen. Zending is pas dagen later verstuurd. Dus is het niet gebeurt zoals het voorgeschoteld is. De afdrukken zien er aardig uit maar de logistiek behoeft toch enige aanpassing.
DZ
Dorien Z.
Hansweert
18 jul 2023

Levertijd veel te lang.

Canvas prima geworden. Levertijd veel te lang onderweg. 7 juli besteld,17 juli pas ontvangen,. Er staat wel binnen 24 uur verzonden en uiteindelijk toch 10 dagen moeten wachten. Had product 14 juli nodig voor cadeau dus baalde ontzettend dat ik t toen niet kon geven Zeer jammer. .
27 sep 2023

Wordt vervolgt

Bestelling zou na 3 werkdagen geleverd worden maar werden er uiteindelijk 7. Helaas was de bestelling beschadigd waardoor dus onbruikbaar. Hebben contact opgenomen met Beste Canvas en werden vriendelijk te woord gestaan. Een gepaste oplossing zal worden gezocht.
15 sep 2023

Kwaliteit en prijs is prima. Bezorging is slecht.

Kwaliteit en prijs is prima. De bezorging is niet in orde!! Ver buiten de tijd, een zeer onverzorgde rokende geen nederlands sprekende man, en het pakje was dermate beschadigd. Dit is zeer jammer, en zeker geen visite kaartje voor jullie bedrijf.
17 nov 2023

De service en verzending waren heel goed

Se service en verzending waren heel goed Maar ik dacht dat de foto in het blok zou zitten Maar dat is niet zit er achter tegenaan Dat is jammer want het is om op een graf te leggen maar ben bang dat foto vocht opneemt en dan lelijk wordt
17 nov 2023
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen. We zullen uw opmerkingen meenemen in onze overwegingen voor toekomstige productontwikkelingen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen.
Heel vaak bestel ik een foto op acrylglas waar ik echt tevreden over ben. Nu heb ik 5 fotomokken van emaille besteld. 3 zijn er schitterend maar op 2 zit de foto er iets scheef op en wij als fotofanaten zien dat gelijk.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en het is goed om te horen dat u meestal tevreden bent met onze producten. We begrijpen dat elk detail telt voor fotofanaten. We zullen uw opmerkingen zeker meenemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u wel.
17 mei 2023

Niet voor afgesproken datum geleverd

Uiterlijk 7 mei bestellen zou op tijd geleverd worden voor Moederdag 14mei. Ik heb op 5 mei besteld en helaas pas op 15 mei ontvangen. Helaas te laat voor Moederdag. Producten zelf zijn wel goede kwaliteit.
6 mei 2023
Goede service en op tijd een mooi product geleverd. Alleen na de bestelling wordt je dood gegooid met extra en opgedrongen verhaal dat je meer moet bestellen. Elke dag weer. Dat zouden ze meer moeten laten.
11 okt 2023

Acrylglas print

De kleuren zijn mooi, de print rafelt langs de randen een beetje, het acrylglas is dun en wat scherp. De prijs-kwaliteit verhouding is wel prima. Het is een kwart goedkoper dan bij andere leveranciers.
11 jul 2023

Artikelen zijn prima, maar heel veel mailtjes

Artikelen zijn prima. Levertijd vond ik lang 2-3 werkdagen was de verwachting, werd 5-6. Daarnaast heb ik na 1 week inmiddels 8 mails ontvangen met aanbiedingen. Wat denken ze, ik koop elke dag wat?
8 nov 2023
Ik was altijd zeer tevreden over de kwaliteit maar deze keer is het bij 3 producten zeker minder ,veel lichter houten frame en de zwarte randen zijn ook niet strak en best lange levertijd.
8 nov 2023
We betreuren dat uw ervaring deze keer niet overeenkomt met uw eerdere ervaringen. We hebben uw feedback genoteerd en zullen dit in overweging nemen om onze service te verbeteren. Bedankt voor het delen van uw feedback.
IS
Irma S.
Zevenaar
10 okt 2023
De prijs klopte niet naar mijn mening. Ik dacht dat ik de kalender voor 6.99 zou hebben maar moest 8 euro zoveel betalen. Ook vond ik dat het lang duurde voordat hij bezorgd is.
16 mei 2023
Verzending was te laat. Pas 12 mei ging hij op de post. Heel jammer. Maandag kwam hij binnen. Voortaan ook op tijd bij de post brengen en niet alleen verzendlabel aanmaken!
Geen goede eraring. De eerste was kapot, wel een nieuwe gehad, daarvan was de maat anders. Heb dat maar voorbij laten gaan. vond ook dat er iets te donker wordt afgedrukt.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen over de maat en de afdrukkleur zijn genoteerd. We nemen uw feedback serieus en zullen deze ter harte nemen. Dank u wel.