bestecanvas.nlBeoordelingen

Philipp Mühlbauer

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

4.34/5.00

4.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bestecanvas.nl

Tot op heden heb ik nog steeds geen product mogen ontvangen. Dit is nu al 2 weken geleden. Hierdoor heb ik niks kunnen beoordelen.
Zeer slechte kwaliteit
Voor 2e keer bericht ik dat ik nog steeds niets ontvangen heb!!! Nu 1,5 week zit ik al te wachten!!! !!!!! Zeer slechte service !
Onze bestelling (NLA99990835989) vann 19 juli jl. nog steeds niet mogen ontvangen. Ik kan dan ook niet oordelen over kwaliteit product. Bij bellen wordt er helaas niet opgenomen.
Heb tot aan de dag van vandaag nog steeds niet mijn producten ontvangen van jullie. Geen track&trace wel hebben jullie gezegd dat mijn bestelling onderweg was, nou ik weet niet waar naar toe maar niet naar mij!
Niks geleverd nog steeds 3weken geleden besteld
na 2 weken nog niks ontvangen
Nooit iets ontvangen
Ik heb nog steeds niks binnen en ben ook nog steeds niet terug gemaild! Krijg ik mijn product nog?
nobody at this place takes any ownership of their products and services. I wrote and called explaining that 3 weeks have passed since I ordered a simple magic cup. I was told every time by customers service workers (a.k.a my contact to the company) that they have no way to influence the speed of either production or delivery, while their own website states 3-4 days production, 3-5 days delivery.
Heb mijn product na 10 dagen nog niet ontvangen. Levertijd was 2 werkdagen. Telefonisch alleen in het Engels Via Messenger praat je alleen met een robot. En per mail na 4 dagen nog geen reacties
Wel 2x iets besteld Vandaar het vertrouwen, voor een 3 bestelling, gedaan op 17 juni mondkapje, maar helaas, nog steeds geen mondkapje, en ook geen reactie. Dus het vertrouwen is totaal weg. Dus mensen kijk. uit voor je daar een bestelling wil plaatsen.
Zeer slechte klantenservice! Daarbij vind ik de website misleidend.
ik heb nog niets ontvangen......
Willen/kunnen je copyright kosteloos misbruiken...lange levering... geen mondelinge communicatie mogelijk...slechte kwaliteit...relatief duur aldoende
Goedkoop lijstje, lange bezorgtijd, hoge verzendkosten. Heb een soortgelijk canvasfoto van andere leverancier, goedkoper, mooier, degelijker. Ik bestel nooit meer bij bestecanvas.nl
Nog steeds niks gekregen en ook niks gehoord en mailen lukt niet naar dat bedrijf
Na 2dagen melden dat het klaar is en dan 2 weken niets meer van je laten horen. En als men heeft besteld bijna de zelfde dag het product voor 30% goedkoper aanbieden
Ik had een foto kussen besteld. Hij gaf aan dat dat de foto correct was. Bij aankomst mist de helft van de foto op het kussen. Krijg vervolgens en heel raar mailtje terug op mijn klacht. Bestelling duurde ook nog eens 2 keer zo lang als aangegeven. Ik vind het geen aanrader.
De foto's op canvas werden 4 dagen later dan gepland bezorgd, na vaderdag. 1 van de foto's is heel erg slecht afgedrukt. Daar heb ik een mail over gestuurd waar ik ruim 2 dagen later nog geen reactie op heb. Knap waardeloos