bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.869 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

het duurde bijna een week (door drukte) eer dat mijn bestelling werdt gemaakt dat moet natuurlijk sneller want daarna wordt het pas verzonden
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht en dit is iets waar we aan werken. Uw feedback wordt zeker in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Mooie canvas, helaas duurde het lang voor ze arriveerden en het bijbestelde ophang systeem wat ik ook besteld had zat er niet bij
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet volledig naar wens was. Uw feedback wordt serieus genomen en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
Ik vind over het kussen een te blauwe gloed zitten en de bezorging duurde lang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker mee. Het spijt ons dat de bezorging langer heeft geduurd dan verwacht. Uw opmerkingen helpen ons om te verbeteren. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
De houten blokjes waren zeer klein
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback. We streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u voor uw beoordeling.
17 feb 2024

slordig

randen niet goed afgewerkt of los
18 feb 2024
We betreuren het te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail.
Het kussen kwam een dag te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
24 feb 2024
Er zit vlekken in de canvas
24 feb 2024
We betreuren het te horen van de vlekken. Uw feedback is waardevol en we zullen dit meenemen in onze verdere verbeteringen. We zullen per email contact met u opnemen.
Proces van levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback over het leveringsproces. Het is altijd ons doel om de beste service te bieden. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren. Heel erg bedankt.
11 feb 2024
Kwaliteit afdruk
11 feb 2024
We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen over de afdrukkwaliteit serieus. We streven ernaar om voortdurend te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven.
PS
PW S.
Zoetermeer
Tevreden
27 jan 2024
We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent. We streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren voor een nog betere ervaring. Bedankt voor het delen van uw mening.
Heel vaak bestel ik een foto op acrylglas waar ik echt tevreden over ben. Nu heb ik 5 fotomokken van emaille besteld. 3 zijn er schitterend maar op 2 zit de foto er iets scheef op en wij als fotofanaten zien dat gelijk.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en het is goed om te horen dat u meestal tevreden bent met onze producten. We begrijpen dat elk detail telt voor fotofanaten. We zullen uw opmerkingen zeker meenemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u wel.
Fotoboek die ik gekregen heb zit helemaal geen foto.s in die ik erbij gestuurd heb Of jullie informatie is niet duidelijk
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen bij het verbeteren van onze diensten.
Bestelling geplaatst op 27 december en afgeleverd op 8 januari 2024. Best lange levertijd ondanks oud en nieuw
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht. We nemen uw opmerkingen in overweging om onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
18 jan 2024
Duurde lang voor levering. Lijst van 1 schilderij diet goedkoop aan. Heel licht van gewicht
18 jan 2024
We waarderen uw feedback en zullen dit meenemen in onze overwegingen. We streven ernaar om de ervaring van onze klanten voortdurend te verbeteren. Dank u wel.

Lange levertijd

De levertijd vond ik nogal lang, verder netjes verpakt en t product is ook goed!
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen dit in overweging om onze service verder te verbeteren. Fijn om te horen dat de verpakking en het product aan uw verwachtingen voldeden. Dank u!
Persoonlijk vind ik de afdruk niet zo scherp
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen over de scherpte van de afdruk. Uw opmerkingen zullen zeker in overweging worden genomen voor toekomstige verbeteringen. Dank u wel.
Product is okay, verzending duurt erg lang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen over de verzendtijd. Uw opmerkingen zullen zeker in overweging worden genomen om onze diensten te verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
RV
Robin v.
Bergen op Zoom
Verzenden duurt lang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen dat de verzendtijd een belangrijk aspect is. We zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Dank voor het delen van uw ervaring.
9 nov 2023

Na het plaatsen in winkelmand is de foto kleiner geworden

Een foto op Acrylglas is van uitstekende kwaliteit maar van een foto op canvas zijn wij niet tevreden. De ingelezen foto wordt in uw software kleiner (zoom) nadat deze in de winkelwagen is geplaatst Hierdoor vallen essentiële delen aan de onderkant van de foto weg, dit is niet wat wij in bestelling hebben gegeven.
9 nov 2023
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker mee. Het is jammer om te horen dat de foto op canvas niet naar verwachting was. We streven ernaar om ons product en onze diensten voortdurend te verbeteren. Dank u wel.
23 mei 2023

Beschadigd en erg vertraagd

Producten niet geheel onbeschadigd, productie gaat redelijk vlot. Het verzenden (waar bestecanvas geen invloed op heeft) maar toch kiest voor deze pakketdienst zorgt ervoor dat je meer dan twee weken van te voren (verjaardag, moederdag etc) moet bestellen wil je het cadeau op de dag zelf geven. Dit is erg jammer.