Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

7.361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.585 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

2 mei 2024
Tot op heden is de bestelling nog niet aangekomen. bestellen ging zeer gemakkelijk daarvoor de 2 sterren maar de levering laat op zich wachten. maandag en dinsdag wordt niets verzonden of geleverd waarvoor ik respect heb maar we zijn ondertussen twee weken verder. mvg
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Helaas heeft de post in België vertraging opgelopen wegens stakingen. BPost heeft ons verzekerd de bestelling deze week nog te leveren. Ik ga mijn collega vragen je een e-mail te sturen om je verder te helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
Mijn 1e bestelling was defect en ik heb keurig een nieuw bandje toegestuurd gekregen. Alleen de maat van de bandjes waren te klein. Lastig om aan te geven bij de bestelling welke maat je hebt. Wordt niet juist weergegeven. Met tot gevolg dat het bandje tekort is.
Ik heb 2 banden gekocht, 1 metalen en een leren band. De metalen is ongeveer 2 cm te kort zodat hij bijzonder lastig is om om te doen. Bovendien is hij erg schade gevoelig. Wel prettig om te dragen. De leren band is mooi van kwaliteit maar ook aan de korte kant.
22 apr 2024

Voldoet niet

De 2 producten die ik bestelde voldoen niet aan de verwachtingen. Bij het ene bandje brak het staafje waarmee ik het aan de horloge moest bevestigen, daardoor is het bandje niet meer bruikbaar. En het andere bandje is moeilijk te bevestigen.
Bezorging communicatie niet correct. Ontving bevestiging van postnl dat het product geleverd zou worden 29 maart maar bij navraag bij de verschillende buren had niemand het ontvangen en haalde het pas op 3 april uit de brievenbus
17 okt 2023

Bron van spam

Bestelde product is prima, helaas wordt ik vervolgens platgespamd met reclamemailtjes, ondanks dat ik aangegeven had dat ik de nieuwsbrief NIET wil ontvangen. Ook na uitschrijven heb ik weer nieuwe nieuwsbrieven gehad. Erg jammer
Iets kopen gaat super maar de nabehandeling wat betreft retourneren is slecht. Heb product retour gezonden maar krijg een standaard antwoord op m'n vraag waarom het nog niet is afgehandeld. Heb mn geld nog niet teruggekregen
Mijn eerste bestelling bestelling werd verkeerd geleverd. Bij levering stak verkeerd onderdeel in verpakking. Vandaag verkeerd onderdeel “retour” gestuurd en wachten op nieuwe levering. Hopelijk nu juiste onderdeel.
25 dec 2023
Ik heb deze armband gekocht om met de feestdagen te dragen op enkele familiefeesten. Helaas doordat de foute pinnetjes werden mee gestuurd kon ik er niet gebruik van maken en nu wacht ik nog op denjuiste
5 mei 2024
Voor het aanmaken van een retour label betaal je €2,-. Vervolgens mag je ook zelf de €4,95 betalen voor de verzending bij postnl. Je betaald dus 7 euro aan retourkosten war niet goed aangegeven wordt.
18 mei 2024
Verbeteren: controleren wat je verstuurd beide bestellingen hadden niet de juiste maat, jammer heb het 1 maar genomen voor wat het is het ander kan ik misschien nog aan een ander geven

Retour fout

Had 4 bandjes besteld waarvan er een kapot was en een niet naar mijn zin. Nadat ik mijn retourformulier had ingevuld kon ik alleen de kapotte terug sturen en de andere stond niks bij.
2 nov 2023
Per ongeluk de verkeerde maat besteld en meteen een email verstuurd. maar dat kon ik niet meer veranderd worden. Wel kan ik het retour sturen maar dat is weer gedoe en beetje jammer
30 dec 2023

Na halve dag al stuk

Het bandje dat ik kocht ik na een halve dag dragen al kapot. De twee oogjes die het bandje op z'n plek moeten houden zijn allebei na een halve dag al kapot. Niet te dragen zo

magnetische horlogeband slecht

Betreffende horlogeband laat gemakkelijk los. Horloge is al 4x op de grond gevallen nu maar weer het oude bandje er op gezet. Had gehoopt op grotere magnetische kleefkracht
WA
Wim A.
Rijen

Nergens blijkt duidelijk dat retourneren niet gratis is

Op de website wordt de schijn gewekt dat retourneren gratis is. Niets is minder waar. We zitten overigens nog te wachten op de retourbetaling. Ben er niet blij mee.
23 apr 2024

Snel kapot

Ik heb twee bandjes besteld, een daarvan is in een week al voor een deel kapot gegaan (het veertje werkt niet goed meer, waardoor het bandje soms afschiet)
28 apr 2024
Het bandje voor mijn Verso 2 was veel te dik.. heb ik stukjes af moeten knippen om passend te maken… verder is het bandje klein… kan deze net dicht maken

Not worth the money.

The product was faded. For the money I paid I expected more. It didn't come with any tools, so there was no way to adjust the strap. I returned the item.
27 jan 2024

Niet makkelijk in te korte

Leuk horloge band. Maar minder dat je hem niet zo kan inkorten! Hiervoor is een spec apparaatje nodig , dit had bij de verkoop aangeven kunnen worden.