Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.961 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

19 apr 2024
36 minuten geleden
Goedemorgen, Wat jammer dat er geen toelichting is gegeven in deze review. Ik heb mijn collega gevraagd je een e-mail te sturen zodat wij je verder kunnen helpen. Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
18 apr 2024
18 apr 2024
Goedemiddag, Jammer dat je eerste bestelling niet is aangekomen. Helaas gaat er wel eens iets mis met de post. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je verder heeft geholpen. Wil je ons alsjeblieft laten weten of de nieuwe bestelling goed is aangekomen? Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat je niet hebt toegevoegd wat het probleem is met je bestelling. Graag zien wij reactie op ons gestuurde e-mailtje om je zo goed mogelijk verder te helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
31 mrt 2024
Bandje niet te bevestigen, mooi bandje maar bij een juwelier er aan moeten laten zetten , dus goedkoop is weer duurkoop.wat ook ontzettend vervelend was, je moet maar snappen hoe het werkt , geen beschrijving het is net of als je boven de 70 bent niet meer met zo'n ding hoort te lopen
-bijgeleverd schroevendraaier past niet -band is smaller dan origineel -ik kan de band er niet op krijgen omdat de veertjes los springen - nu heb ik helemaal geen band om de horloge en kan hem niet gebruiken - helaas vlgs mij een miskoop
17 mrt 2024

Geen enkel contact

Geen bestelbevestiging ontvangen, geen verzendbewijs en toen ik heb kreeg bleek 1 deel van het bandje niet goed vast te klikken. Geen enkele reactie op mijn mail daarover gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Ria de graaf, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat je geen bevestiging en verzendbewijs hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je kunnen opnemen voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
31 mrt 2024
Bandje venu2 is te smal. Pinnetjes passen daardoor niet en heb de oude over moeten zetten. De review die ik wilde geven wordt niet geaccepteerd terwijl ik niets lelijks zeg.
24 mrt 2024
Het bestelde bandje liet bij de eerste keer omdoen los. Het metalen klik deel wat volledig los van het bandje. Goedkope troep. Nooit meer.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Jim, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft het horloge bandje. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik zal vragen of de klantenservice contact met jou opneemt. Zodat zij dit probleem kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Het bestelde artikel leek totaal niet op het plaatje Ziet er uit als blauw plastic en is niet het glimmende blauw metaal wat ze laten zien
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Pslobbe, Bedankt voor je bericht en foto. Wat vervelend om te zien dat de kleur niet overeen komt. Maar we gaan dit probleem voor je oplossen. Ik zal vragen aan onze klantenservice of ze contact met je kunnen opnemen. Hou je mailbox in de gaten. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
23 mrt 2024
De omtrek maat van de banden worden niet vermeld op de website. Daardoor heb ik een band gekocht die te klein is om mijn pols.
17 mrt 2024
Zware uitslag gekregen na bandje twee dagen aan te hebben. Werken duidelijk met onzuivere materialen.
De juiste foto's op de website zetten, en niet een ander product opsturen dan wat er getoond wordt.