Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.961 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Kijk uit zijn spammers

1 product gekocht niet aangemeld voor de nieuwsbrief maar overspoeld rn gespamd worden met mails.
MB
Margo B.
Breukelen
Het bandje is veel te kort. De bandjes zijn anders dan op het reclame filmpje op social media.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Margo, Bedankt voor je review, wat jammer dat het horloge band te kort is. Echter bieden wij wel de keuze uit 2 verschillende versies kwa maten in onze maten tabel. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice afdeling betreft een omruiling. Dus dit gaat helemaal goed komen. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Het bandje van de horloge mist een klein vijsje daardoor komt ze los , slechte aankoop dus
Na 2 weken nog niets ontvangen. Slecht bedrijf! Ik zou ergens anders bestellen!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Luuk, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen betreft jouw levering. Ik zie echter dat er op 14 maart contact is geweest met onze klantenservice afdeling. En dat er een nieuwe bestelling is verstuurd. Ik wens je veel plezier met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Product was bij levering al defect. Goedkoop klik systeem dat niet werkt.
Band is niet verstelbaar kunnen geen schakels tussen uit gehaald worden
Product was beschadigd geleverd en kwam niet overeen met de afbeeldingen
3 mrt 2024
Bandje klikt langs 1 kant niet vast in horloge en is dus niet bruikbaar
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo , Bedankt voor je bericht , wat vervelend dat het nu niet bruikbaar is. Dit is natuurlijk niet bedoeling en daarom zal ik zorgen dat een oplossing komt vanuit de klantenservice. Zodat je wel kan genieten van jouw aankoop. Hou je mailbox in de gaten ! Ik wens je alvast een fijne dinsdag toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Product na 1 keer gebruiken kapot

Product na 1 keer gebruiken (volgens gebruiksaanwijzing) kapot.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Valerie, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen allemaal. Ik zie dat je al contact heb gehad met onze klantenservice afdeling, ze zullen jou helpen met een oplossing. Indien je nog vragen hebt hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
20 mrt 2024
banden passen niet, zijn veel te klein, pure oplichterij
16 mrt 2024
Nog niks ontvangen en op mails geen antwoord gekregen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Carlo, Bedankt voor je review, wat vervelend dat je nog niks hebt ontvangen. Ik zie echter dat al contact is geweest met onze klantenservice afdeling op 12 Maart. Zij wachten nog steeds op jouw reactie , zodat ze het probleem voor je kunnen oplossen. Het kan misschien zijn dat de email in je spambox is gekomen. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Slechte kwaliteit producten en slechte klantenservice
De bestelling vlugger op sturen duur erg lang.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Johan, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen dat jouw bestelling wat langer deed dan normaal. Wij hebben jouw bestelling direct verwerkt en die zelfde avond aangeleverd aan PostNL. Helaas is daar wat vertraging opgelopen waardoor alles wat later is geleverd dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje irriteert, krijg er huid uitslag van
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Roland, Als aller eerst wat vervelend om te horen dat je huid uitslag ervan krijgt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of ze contact met je kunnen opnemen om te kijken voor een alternatief kwa horloge band. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje was stuk pennetje was scheef
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo tinkelbelletje, Wat vervelend om te lezen betreft het horloge bandje. Maak je geen zorgen ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met jou kunnen opnemen voor een oplossing. Ik wens je fijne paasdagen ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
31 mrt 2024
Bandje was binnen 3 dagen al kapot
17 mrt 2024
Bandje sluit niet goed aan fit bit
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste a.kleijngeld, Bedankt voor je bericht, ik zie echter dat er vandaag al contact is gezocht met je voor een oplossing. We zien je reactie graag tegemoet. Ik wens je een mooie dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Nog steeds geen bandje ontvangen!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Post, Bedankt voor je reactie , echter wachten wij nog op jouw retour. Indien deze binnen is word direct jouw omruiling in gang gezet. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of zij een update kunnen geven. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Niet ontvangen, moest wachten
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Jamie, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen dat jouw bestelling nog niet binnen is. Ik zie dat de klantenservice druk bezig is samen met jou om te kijken waar het probleem in zit. Maak je geen zorgen de klantenservice afdeling gaat het voor je oplossen. Ik wens je een mooie dag toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Geen bestelling geleverd
19 mrt 2024
Beste Bart, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Echter, zie ik dat de klantenservice op 13 maart contact met jouw heeft gehad. Ze wachten nog op een reactie vanuit jouw kant. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl