Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

WA
Wim A.
Rijen

Nergens blijkt duidelijk dat retourneren niet gratis is

Op de website wordt de schijn gewekt dat retourneren gratis is. Niets is minder waar. We zitten overigens nog te wachten op de retourbetaling. Ben er niet blij mee.

Not worth the money.

The product was faded. For the money I paid I expected more. It didn't come with any tools, so there was no way to adjust the strap. I returned the item.
Op 31/1 heb ik een bestelling geplaatst we zijn vandaag 7/2 en er werd nog steeds niets geleverd
JC
Joyce C.
Kluisbergen
Snelle levering. Maar geen antwoorden op mijn vragen en het retourneren is niet gemakkelijk.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Joyce, Bedankt voor je review , wat vervelend om te horen dat je geen antwoorden op jouw vragen hebt gekregen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of zij contact met je kunnen opnemen om je verder te helpen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
17 feb 2024
Charge 5 band blijft niet zitten, gaat lid. Plastic houdt niet. Waardeloos!
Kapje over mijn Garmin 965 zit een productiefout in. Zie streep rechts.
24 feb 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Product beschadigd binnen gekomen
Vind ik ook .Ik had verwacht dat er ook indrukbare pinnetjes bijzaten waarmee ik de band en horloge zo kon vastmaken. Maar nee,te simpel gedacht. Oude pinnetjes bij een mooie band. Anders doe een kleine beschrijving hoe je het moet doen. Veel gekloot dus ,wat ik niet verwacht had.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Edwin, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Goed dat je aangeeft wat het probleem is, daar kunnen wij je zeker mee helpen. Ik ga vragen of onze klantenservice contact met je opneemt. Dat gebeurt via de e-mail, dus hou je mailbox in de gaten. In enkele gevallen komt deze terecht in je Spam. Fijne dag
27 jan 2024

Niet makkelijk in te korte

Leuk horloge band. Maar minder dat je hem niet zo kan inkorten! Hiervoor is een spec apparaatje nodig , dit had bij de verkoop aangeven kunnen worden.
20 jan 2024
Bestelde product (samsung smartwachband) is totaal onbruikbaar (liet merdere keren los, heb het product uit frustratie zelfs weggegooid!).
Slechte kwaliteit. Je kan net zo goed op Aliexpress bestellen.
31 dec 2023
De maat van het horlogebandje stond er niet duidelijk bij. Nu is het een M en moest het een L zijn.
6 jan 2024
Niet meer een euro extra vragen voor de volgendedag bezorgen omdat de levering 5 dagen later was
Ik heb een bandje voor de versa 2 besteld maar het past niet

Leder is bij smartwatchbanden.nl helaas iets van kunstof. Exorbitant veel geld voor een stukje plastic dus dan maar teruggestuurd. Een juiste product beschrijving zou fijn zijn.

een ee letseb kI
28 jul 2023

2x het verkeerde product ontvangen

1x het verkeerde product ontvangen. Netjes en soepel geregeld via een retour. Daaropvolgend zou het juiste product worden geleverd, maar het was weer de verkeerde. Aantekening bij de retour gemaakt, geen reactie. Toen gebeld en te woord gestaan door een aardige dame. Maar geen excuses of andere vorm van begrip voor de situatie. Daarom maar uit frustratie m’n geld terug gevraagd. Wat overigens wel direct geregeld was.
5 sep 2023
Na een goeie week nogsteeds het horlogebandje niet hebben te mogen ontvangen en verzendkosten zelf mogen betalen omdat het retourlabel bij PostNL niet werkte. Vind ik de communicatie en omgaan met klanten wat minder. Ik heb nog geen kennis of observatie van het product zelf omdat de levering erg lang duurt door meerdere compicaties. Desondanks zal het personeel hun best doen om alles zo goed mogelijk te regelen en de klant tevreden te houden. Dus misschien is het net toeval dat een afhandeling zoals deze er tussen zat. Voor mij staat de klant niet echt centraal wat die wel hoort te staan. Ik hoop dat ze in het vervolg hier wat mee doen :)
18 okt 2023
Een bandje voor de Huawei GT besteld, eentje voor Samsung galaxy gekregen. Moest het "proberen" aangezien er soms compatibiliteit is tussen bandjes.. Bandje past aan geen kanten.. Wel relatief snel reactie gekregen op mijn vragen.. Maar een hele pagina vol met "Huawei" bandjes terwijl ze gewoon iets anders opsturen is dus niet OK...