Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

16 aug 2023

Bestelling geannuleerd

Bestelling geplaatst en gelijk met Apple Pay betaald. Daarna tot 3 keer toe een mail ontvangen dat ik nog moet betalen. Na 5 dagen was het geld ineens terug gestort en de bestelling geannuleerd. 2 sterren omdat ze bij de klantenservice wel aardig zijn, alleen kunnen ze niks voor je doen.
25 mei 2023
Heb nog steeds niet mijn bestelling ontvangen,met post.nl gebeld omdat via de code werd aangegeven dat bezorgt was..maar had niks ontvangen! Na 1 uur wachten post.nl aan de lijn en kwamen er achter dat het pakketje vertraagt is..inmiddels nog steeds niet mijn bestelling ontvangen!
Ik heb een bandje in de verkeerde maat ontvangen. Wel mocht ik het verkeerde bandje retour sturen. Helaas wacht ik nu al best lang voordat ik weer iets hoor. Ik wilde graag hetzelfde bandje in de juiste maat. Er staat dat het tot 2 weken kan duren voordat mijn retour verwerkt is.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je uitleg in je review. Ik kan begrijpen dat het vervelend kan zijn dat je retour wat later wordt verwerkt. Wij hanteren tien werkdagen voor het ontvangen en verwerken van de retours. i.v.m. actie weken kan het soms wat langer duren. Sorry voor het ongemak. Ik ga vragen aan mijn collega of er contact met je kan worden opgenomen. Hou je mailbox goed in de gaten, ontvang je straks nog niets checken dan de ongewenste/spam emails. Ik wens je een fijne dag!
28 okt 2023

Bandje te scherp

Ik had eerst een metalen bandje besteld, maar die is heel scherp aan de randen. Ik blijf steeds aan mijn kleding hangen. Toen een nylon bandje besteld, maar die ziet er qua kleur in het echt heel anders uit, heel lelijk dat witte bij een zilverkleurig bandje. En hij zit niet mooi
28 jun 2023
Ik heb het baantje gekregen met een kras op de voorste schakel. Baantje is zwart maar van titanium, daarom is de kras erg zichtbaar. Misschien teruggestuurd door en andere klant en toch doorgestuurd naar mij. Niet erg netjes dus. Verzenden is uitstekend, minder dan een dag.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
9 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting in de review. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Dat er een bandje wordt geleverd met een kras erop is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen. Ik wens je een fijne dag!
12 aug 2023
Horloge bandje terug gestuurd in retourcouvert op 4 augustus, met briefje en tevens telefonisch toegelicht aan mevrouw Cady. Nog een keer gebeld, waar mijn bestelling blijft. Zou uiterlijk dinsdag bezorgd worden. Nog steeds niet ontvangen. ( al wel betaald)
29 aug 2023
Mijn bestelling was niet in orde. Een stukje band te veel en hetgene ik werkelijk moest hebben had geen aansluiting voor op het horloge zelf. Ik heb het kunnen maken met de onderdelen van mijn oude bandje maar ja,...ik had geen IKEA pakket verwacht.
18 aug 2023
De bandjes zijn gewoon rommel. Eerste levering was kapot. Correct terugbetaald. De tweede werd intact geleverd maar was na 2weken even kapot als de originele levering. Ook correct terugbetaald, maar daarmee heb je geen bruikbaar bandje...
17 okt 2023

Bron van spam

Bestelde product is prima, helaas wordt ik vervolgens platgespamd met reclamemailtjes, ondanks dat ik aangegeven had dat ik de nieuwsbrief NIET wil ontvangen. Ook na uitschrijven heb ik weer nieuwe nieuwsbrieven gehad. Erg jammer
Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen en in de laatste stap van de bestelling was de ingevulde kortingscode van 10% als nieuwe klant en inschrijving op de nieuwsbrief niet in mindering van het betaalde bedrag. Spijtig!
Iets kopen gaat super maar de nabehandeling wat betreft retourneren is slecht. Heb product retour gezonden maar krijg een standaard antwoord op m'n vraag waarom het nog niet is afgehandeld. Heb mn geld nog niet teruggekregen
30 jul 2023

Lijkt goed, valt tegen

Prima shop en snelle verzending tot zover. Jammer alleen dat de RVS band geen RVS is. Na 1 dag al allergische reactie op de band. Gaat dus retour, maar daar mag ik nog wel even voor betalen. Jammer, mooie band.
25 dec 2023
Ik heb deze armband gekocht om met de feestdagen te dragen op enkele familiefeesten. Helaas doordat de foute pinnetjes werden mee gestuurd kon ik er niet gebruik van maken en nu wacht ik nog op denjuiste
2 nov 2023
Per ongeluk de verkeerde maat besteld en meteen een email verstuurd. maar dat kon ik niet meer veranderd worden. Wel kan ik het retour sturen maar dat is weer gedoe en beetje jammer
13 aug 2023
Smartwatch bandje voor galaxy 6 classic was niet makkelijk te monteren en ben langs juwelier moeten gaan om het passend te krijgen. Oplader was geen originele Samsung blok met lader.
3 aug 2023

Kwaliteit garnin bandjes slecht

Ik heb twee keer een bandje voor mijn Garmin besteld en beiden zijn van waardeloze kwaliteit. Het bandje valt per dag zo'n drie keer uit het niets van je pols, vanaf dag één al...
30 dec 2023

Na halve dag al stuk

Het bandje dat ik kocht ik na een halve dag dragen al kapot. De twee oogjes die het bandje op z'n plek moeten houden zijn allebei na een halve dag al kapot. Niet te dragen zo

magnetische horlogeband slecht

Betreffende horlogeband laat gemakkelijk los. Horloge is al 4x op de grond gevallen nu maar weer het oude bandje er op gezet. Had gehoopt op grotere magnetische kleefkracht
25 jul 2023
product voldoet helemaal niet, veel te klein, maar omdat er geen andere maat bestaat kan ik het niet ruilen, dus moet ik 2 euro betalen om het terug te kunnen sturen
23 sep 2023
No instruction manual provided about how to put the screen guard. Also the size of the screen guard was definitely smaller than 45mm. I am dissatisfied.