Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

23 dec 2023

Levering

Er staat dat het dezelfde of de volgende dag wordt bezorgd. Ondertussen is het al een week en ik heb nog geen idee over de status van mijn bestelling.
5 jun 2023
Het horloge bandje is niet wat ik dacht dat het zou zijn. De bandjes kun je los klikken van de sluiting. Dat is een risico om horloge te verliezen.

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen…

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen ook een beetje eigen schuld maar weer verkeerd terug gestuurd maar nog geen reactie gehad wacht even af
19 okt 2023
Heeft er nog geen wk op gezeten. Tijdens slaap zat het op mijn hand en nu net zag ik hem liggin gootsteen. Prut....werkt niet weggegooid geld.
26 jul 2023
Ik heb per ongeluk een verkeerd bandje voor mijn Oppo besteld. Retour gedaan en andere besteld maar nog niks gehoord. Nog maar even afwachten.
29 mei 2023
kwaliteit van het bandje viel tegen maar retourneren lukt niet de verzendkosten terug zijn hoog en een retourlabel ontvangen lukt niet
1 jun 2023
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de retourinstructies niet duidelijk voor je zijn geweest. Ik zie dat je retour nog niet is aangemeld bij ons. Wellicht dat daar iets mis is gegaan. Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen zodat zij jou verder kan helpen! :) Ik wens je een fijne dag!
18 aug 2023
Bandje past niet bij mijn type fitbit. Op zicht is het compleet hetzelfde als het vorige bandje maar deze klinkt gewoon niet vast
Bandje raakt heel snel los doordat één pinnetje los raakt. Al een paar keer bijna mijn horloge en het pinnetje kwijt geweest.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Tessa, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Wij kunnen je nieuwe pinnetjes opsturen. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen. Ik wens je een fijne dag!
30 jun 2023
kwaliteit bandje is goed. ook een snelle levering echter de pinnetjes schieten de hele tijd los uit het horloge.
26 dec 2023
magneet is te zwak voor de Garmin Fenix 7S en de magneet liet op de eerste dag al los en was deze bijna kwijt
3 okt 2023
Bandje begaf al naar een half jaar materiaal niet sterk genoeg helaas heb ik het oude bandje al weggegooid
13 aug 2023
Zo vervelend als je wilt retourneren dat je een printer moet hebben om verzendbewijs te kunnen uit printen
8 mei 2023

Lastig op maat maken

Het is heel lastig om de band op maat te maken. Zonder een handige man was het mij niet gelukt!
8 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je uitleg, jammer dat het verstellen wat problemen hebben opgeleverd. Onze klantenservice staat alle werkdagen voor je klaar voor eventuele vragen. Ik zal even vragen of er nog een berichtje gestuurd kan worden. Fijne dag!
4 mei 2023
Bestelling niet toegekomen. Update: terugbetaling na herhaaldelijk contact met klantendienst.
Het is een mooi bandje maar de sluiting is zo strak dat ik het niet zelf af en aan kan doen…
20 jun 2023
The size of the armband is not adjuated to the watch and you have to pay for a return
26 jul 2023
Bestellen en bezorging ging goed. Het bandje past alleen niet goed. Liet te snel los.
24 jul 2023
De banden zijn veel te los voor een damespols. Horloge zit steeds op of onder je pols
31 okt 2023
Met name het metalen bandje zou ik niemand aanraden want deze gaat de hele tijd los.
28 sep 2023

bandje is opzig goed mega low kwal

bandje is opzig goed mega low kwalitieit verf laat zo los niet een robuust iets